• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Snitte- 5/7-2008

Tack pumpkin! egentligen ligger det välla hos henne, hon skulle aldrig någonsin vilja gifta sig överhuvudtaget och hennes kille är likadan så det kanske har något med det att göra...??

Tack ska oxå kika in websidorna

• Pärlplattan II

Tackar Pumpkin för trådtipset!

Jag är ett stort fan av spraylim jag, men dubbelhäftande tejpgrejer är också bra. Däremot inte limstift Fast jag använde faktiskt det till julkorten, för att kunna doppa kanterna i glitter och det blev jättebra!

• Bellanote

fick våran soffa såld idag, klirr fast vi har redan köpt en ny men den får vi nte förns vi flyttat men gör inget vi får sitta i gäst sängen så länge..

• Snitte- 5/7-2008

Bellanote: vart ska ni flytta? när? vad roligt!

När vi beställde soffa var den försenad vi satt 8 veckor på golvet haha

• sommarbrud 080802

Anja: Din första sida i klippboken var jätte fin. De har du lyckats bra med.

Pumpkin: Jag tittar in på dina webbsidor jag med.

Snitte: Usch att få höra en sådan sak,förstår att du blev ledsen. Skulle jag med garanterat bli. Visst om man frågar en gång,men flera?

Hedebris: Minns mycket väl att man bara ville att den lille skulle komma ut,framförallt när de kändes som om att de var bly i magen!
    Ha det såkul på kalaset sen!

Englali: Vad coolt med en sådan bikini. Vart ska ni på bröllopsresa?

• Pumpkin

Varsågod allihopa för tipset Hoppas ni hittar något vettigt! Har förresten ett gäng länkar till, så säg till om det är något ni saknar

Sitter här och funderar på vad jag ska göra med mina föräldrars förlovningsringar och vilken design jag vill ha på min vigselring... Att det ska vara så svårt

• Snitte- 5/7-2008

Steffis: ja tack... inge kul

pumpkin: jätte svårt det där... jag hade ju bestämt mig tuuusen grr men sen tyckte jag inte att någon passade ihop med förlovningsringen... du har ju oxå stenar i din förlovningsring så mitt tips är att gå ut och prova prova prova så många olika varianter som möjlig så kan du ju bestämma själv sen hur du vill ha, min blev en exakt kopia av förlovningsringen med speciella kanter och så fast fler stenar bara

• Bellanote

pumpkin det är jätte svårt.. vi var ju och provade igå för jag tänkte jag kunde få lite nya ideér och andra influenser och inte bara låsa mig på en enda. men det var den jag fastnade för igen så det är nog bara att ge mig det blir en sån ring hur jag än gör. fast ingen nackdel det inte..

snitte vi ska stanna inom ronneby kommunen bara byta lägenhet till en större fast med lägre hyra.. hur går det ihop?? nej vart osams med hyresvärden och då sa jag upp den.. lång historia orkar inte dra den. men den nya lägenheten är mycket bättre. den vi har ni finns det ingen hall så man får gå igenom entre till kök till tv rum till datarum till sovrum och i sovrummet är en toalett de byggt i en garderob med skjut dörr. .nice när man går på toa på morgonen.. inte ligger alltid med en kudde över huvet när sambon är inne..

• sommarbrud 080802

Vi ses senare igen sen tjejer! Ha en bra dag!
    Jag ska sätta mig och fortsätta pyssla med inbjudningskorten innan de är innebandy match.

• Pärlplattan II

Funderar på om jag kanske ska ta och göra lite kort.. Så man vet hur man ska ha dem - EXAKT. Kanske ska kolla igenom mina gamla provkort också - det kan ju faktiskt finnas bra alternativ där!

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.