Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-02-26 11:18:27 följande:
Aaaaahhh oki... Här är texten... ringer det någon klocka?Han sjunger:?Jag vet att jag inte varit så lätt att leva medOckså jag har dagar då allt blir fel.Men jag vet att om man inte ger nåtFår man ingenting igen, när du tyckte du förloradeDin stolthet, då vann du en vän.Båda:Se på oss nu, vi står här trots allt och håller om varann, när det blåser kallt? Jag vet att jag vill kämpa,jag vet att jag kan, så länge vi har varann...Hon sjunger:...Jag vet att det varit dagarDå du undrat om du gjorde rättMen jag har aldrig sagt till digAtt det kommer att bli lättSå tänd ett ljus och låt det brinnaLåt aldrig det vi har försvinnaJag hissar vit flagg och säger förlåtSå ta dig samman och svälj din gråt...Båda:Se på oss nu, vi står här trots allt och håller om varann, När det blåser kallt? jag vet att jag vill kämpa, Jag vet att jag kan, så länge vi har varann?För mig är du, det vackraste som finns, för mig finns ingetannat. Det finns saker som alltid fortsätter växa (och aldrig tar slut)när allt annat har
stannat.Se på oss nu, vi står här trots allt och håller om varann?
SHIT!!!!!!!!
Den e såååååååååå jävla bra den låten. Vilka minnen den väcker
Varje gång jag hör den så blir jag så misigt rörd på något sätt!!!
Bästa Mauro låten genom tiderna.
Go morrn eller go middag föresten.