Darling...jag gick inte hem och grät....tappade istället upp ett varmt bad och tog en halv burk valium och ville bara döööö.....
Knäppis....
Fattaru väll!!!!!
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-03-20 19:13:50 följande:
meeeh är det SANT... ingenting har hänt här sen vi var och fikade!!!och du Anne jag höll på att flabba ihjäl mig när jag insåg hur dumt det lät som jag sa, du vet på fiket *asg*Du vet när du sa att du skulle komma t kyrkan i din klänning och stjäla min stjärnglans och jag sa "med MIN klänning" *asg*Alltså jag menade lixom bara att med allt glitter på min klänning så glänser den ju rätt kraftigt hehe när jag tänkte på det efteråt så insåg jag att du kanske tog det som värsta förolämpningen och tog det så hårt att du gick hem och grät för att min kommentar lät så stygg Menade ALLTSÅ INTE så, hoho...Bara så du vet... Du kommer inte ens tänka på att det är min bröllopsdag den 19 då du är i Malaysia, ligger på en kritvit strand under ett palmparasoll med den typ 8:e exotiska drink, tittar ut över det turkosa vattnet och blir uppvaktad och uppraggad av din romantiska man, hehe...