• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Anja 19 juli 2008

Förlåt pumpkin... fniss visste knappt om jag skulle våga skriva det *asg*

Men PÅ MIG var den mkt snyggare... tror det är pga hur den sitter vid bysten! Att där lixom är en kant under + att det är sånt där typ taft-tyg upptill... Sen såg hela min silhuett snyggare ut i den klänningen, men på dig som är så smal så spelar det ju ingen roll, för du är ju rena underverket i 3006:an. Den är ju du lixom...

Men den var inte jag! Och det var ju inte Lilly 3004 heller...

Jag provade inte ens den faktiskt, för hon sa att tyget i den är för tunt för att man ska kunna ha korsett under. Den skulle synas igenom. Alltså, det var inte min klänning... Tänk så underligt... jag har ju lixom varit sååå inställd!

Hahaha min mamma kommer SVIMMA när hon ser min klänning...

Ta en ENKEL klänning nu, helst en klänning som du kan använda vid andra tillfällen *asg*

Minns ni att hon sa så till mig *asg* *asg*

Använda vid andra tillfällen lixom *asg*

• Pumpkin

Tur att vi alla har olika smak Du ser jättefin ut i 3048 men jag gillar 3006 bättre fortfarande (tur det )

• Anja 19 juli 2008

haha jaaa det är klart DET ÄR JU DIN klänning

Och den är otroligt vacker! Sen måste man ju ha olika smak, f..n vad trist annars.. men du vet ju hur vacker jag tycker att den är

• Bellanote

anja så hon var trevlig då??

tittar in nu efter flytt äntligen är vi i nya lägenheten med massor att packa upp, suck..

har ett band bokat nu til lbröllopet. min far som tagit hand om plus att han betalar dem. så snällt av han och han tar hand om mat kostnaden vet inte vad det fart i han men lika glad är jag för det.

• Anja 19 juli 2008

och ja, det var tur, för fyyyy om man hade ångrat sig när man väl HAR köpt klänning... Vilken ångest!!!

Förresten Ina, hur sjutton gick det för dig med det där... du hittade ju en annan klänning... Blev det den eller?

Någon annan som vet?

• Anja 19 juli 2008

Bellanote

hon var helt grymt mysig och trevlig och ÄRLIG... Hon sa på ett supernaturligt och enkelt sätt vad hon tyckte passade och vilka klänningar som skulle vara rätt för min figur och sådär. Tyckte hon var toppen. Hon var väldigt lätt att prata med och förstod lixom precis vad jag ville ha.

Sen fullkomligt avgudar jag henne för att hon sa att jag definitivt kan ha min drömklänning trots att jag aldrig trodde att jag skulle kunna bära upp en sådan, haha...

Duktig, kunnig och supersjysst på ett ICKEfejkat sätt, utan naturlig. Rekommenderas varmt. Är så glad att jag gjorde detta. Kunde ej fått bättre service!

• Pumpkin

Så härligt att du är så nöjd med dagen Anja!

• Englali

Pumpkin: Haha, nej vilken tur! Det vill jag inte behöva uppleva

Anja: Din klännig är strålande vacker. Vaddå... menar du inte att du inte kan använda den vid ett annat tillfälle? LITE glitter har väl aldrig skadat (Haha, med tanke på din mammas kommentar)

Åh, ja ska inte kolla på klännigar. Då kanske jag blir helt galen o får för mig att jag ska ha en annan, vem vet. Jag (hrm... VI!!) bytte ju färgtema sådär på 5 minuter typ

• Pumpkin

Samma här Englali, jag ska INTE titta på andra klänningar - blir så jobbigt. Och färgtemat ja... Det gick ju väldigt fort att ändra

• Anja 19 juli 2008

Englali

du ska inte byta. Din klänning är slående vacker!! Vet du, den ser väl nästan lite ut som min upptill men lite sådär vågig spets eller? Hmmm jag har för mig det. Den är grymt vacker, precis som Pumpkins...

Näää nu får du banne mig inte byta när jag helt och hållet har kopplat ihop den klänningen med Englali! den är ju du, lixom 3006:an är Pumpkin...

Så våga bara inte titta åt andra klänningar *asg*

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.