• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Pärlplattan II

Pumpkin - Faktiskt, en kompis till mig har haft det som du, "något i kroppen". Jättelänge.. Det kanske är samma lika. Sätt dig i en ångbastu eller något.

Anja - Det där med att man blir lite lätt illamående dagen efter godisorgie är ju sant det med! Fast jag menade mest att eftersom jag har en tendens till hetsätning och kräkningar, så är det inte så bra... Speciellt när jag har mkt ångest, så det var så jag tänkte. Men vad bra det vore om det botade en depression - där har vi ett kanonbra skäl ju!

• Flamora

Anja, din klänning är riktigt, riktigt fin. Nästan så jag ångrar mitt val. Var ju inne på en puffig kjol från början.. Superfin!

• Anja 19 juli 2008

Pumpkin

hmmm du tror inte att det är något psykiskt?? Alltså menar inte att påstå att det är det men just att det kommer på helgen, när du slappnar av. Det låter lite skumt...

Låter som något stressrelaterat för mig. Ett virus är ju inget som man bara känner av när man är ledig lixom...

Hur är det på jobbet nu? känner du dig fortf lite osäker, är du stressad eller trivs du?

• Pumpkin

För mig brukar det faktiskt bli så ibland, att jag liksom är så pass uppe i varv så att jag inte känner av det så mycket (men dock ibland) på veckorna men sen när jag får "chansen" att känna efter så kommer det... Men det är klart, det kan nog delvis vara psykiskt. Borde verkligen ta tag i att ringa till ungdomspsykiatrin här men det går bara inte.

Trivs ganska bra på jobbet men snart är det "softa" livet (som inte varit så soft ändå) över, för det dröjer nog inte länge innan jag får börja svara i telefonen...

• Anja 19 juli 2008

Flamora

tack Ja den puffiga kjolen är helt bedårande Jag har ju inte varit inne på sådan kjol själv, men varit helt avundsjuk på alla som köpt sådana, för jag har helt förkastat tanken på att jag skulle kunna ha en sån klänning, så nu är jag helt till mig av lycka, haha...

Vilken klänning är det du ska ha Flamora?

• Anja 19 juli 2008

Pumpkin

usch menar du att du inte kan förmå dig att ringa eller att det inte går att komma fram?

• Englali

Vi hittade på Dafont och nu är texten färdigskriven, inlagan designad, printad och.... KLAR!! Vi har jobbat på bra nu en stund darling och jag
    Riktigt, riktigt nöjda med resultatet! Har inte klistrat in alla i korten än, har hälften kvar.
    Sedan är inte infobladet klart, kommer förhoppningsvis bli i veckan, så inbjudan kan skickas ut inom 2 veckor.
    Väntar dock fortf. på en stämpel från formatpapper... grr!! Är ju länge sedan jag beställde den

Vår inbjudan är nog inte den mest traditionella, men det gillar jag! Vi bestämde oss i sista sekund för klädsel kavaj, har velat fram och tillbaka mellan det och mörk kostym. Det blir kavaj och så i infobladet lägger vi in ett stycke som förtydligar kavja-koden.

När ni skriver osa... vilka har ni angett som mottagare av dem samtalen? Vi skrev oss själva faktiskt, maniskt controllfreak som jag är

• Englali

kavaj-koden... ska det såklart stå

• Pumpkin

Vi tänkte sätta mamma och svärmor som OSA-personer, men det blir vi själva istället. Mycket enklare så.

• Flamora

Jag har köpt Nixa 8110.

Det är typiskt, när jag bestämt mig för en puffig funderade jag på om det inte egentligen var finare med en slät. Nu när jag köpt en slät, vill jag ha puffig. Men det är väl ofta så.. Och man blir väl fin i vilken klänning som helst egentligen..

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.