Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
Visste att man kunde lita på dig snäckan!
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-03-28 15:03:21 följande:
Visste att man kunde lita på dig snäckan!
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-03-28 15:03:21 följande:
Ja jag var ju helt ute och cyklade...hade ingen aning om vilken storlek på tuttarna jag hade!!!
Vet ni...jag tror fan jag har hittat min ring nu....
Det är en nyhet från Schalins....och billig!!! Helt otroligt vacker (fast jag är ju lite partisk) men det känns så skönt....snart får jag prova den, tror att den finns ute i butik den 1 april, nu har jag bara sett den på bild. Men det var en härlig känsla, kärlek!!!
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-03-30 11:58:03 följande:
Anja:
Ska ni flytta igen????
Pumpkin::
var på Change igår...men jag hittade inga fina trosor till bh...hoppas du har bättretur. Jag älskar sånna där halvstring...ni vet hipsters som visar halva rumpan. Anders älskar sånna och det gör jag med...lite mer smickrande för min rumpa..Ska jag vara ärlig så är det inte så hemskt många rumpor som blir vackrare av en stringtrosa..ja det skulle vara Anjas kompis då... Kommer ni ihåg bilden hon la ut?
Vilket set vill du ha Pumpkin?
Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-03-30 12:25:43 följande:
Englali!!!!
Det är PRECIS den jag menar!!!!!!
Ohhhh
så himla fin...vittguld for me!!! Men min förlovningsring är i röttguld....ska se hur det passar ihop...annars kanske jag sätter en Aura i vittguld till eller en ring från Passion kollektionen!!!
Men vad kul att vi är inne på samma ring!!!
tror du man kan få den med större sten i mitten?
har du sett priset???
tOPPENBRA!!!
Ja solvind är kantig och min ring är också precis som din mer rund...så det ska dom fixa så att bägge får samma form....
Ringen kostar:
www.eurogold.se/ ...tryck vigselringar och sedan på nyheter!!!!
10499 i röttguld....lägg till en liten slant så har d din kostnad...brukar vara mellan 500 - 1000, lite olika
Tror ni det kan bi fint att blanda rött coh vitt....så kanske man inte "låser" sig så mkt i de övriga smyckena man har ...eller?
Pratade med de supergulliga ägarna till Crissies i Lund!!
Chrissis heter dom...blev lite fel där..
Men jag kommer int ihåg vad det skulle kosta.....lite hoppas jag