Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
Hahaha
så jag har varit saknad
det är greys... jag skyller helt ohc hållet på greys anatomy. Jag blir som en addict, kan lixom inte slita mig. Tänker att jag ska pausa lite för att skriva på BT men det GÅR INTE SLUTA, måste tittar vidare (trots att jag sett avsnitten säkert 10 ggr om) Låter det sunt?
Annim
Vi ska oxå ha ceriserosa gerbera på vår tårta och den ska vara vit (sugarpaste) med rosa pärlband. Daniel vill ha en vit girlang oxå, sån där dubbelgirlang som hänger ner runt tårtan, uppfästa med rosa pärlor men jag känner mig såååå kluven till detta.
Just nu känner jag att jag vill att tårtan ska vara vit, fyravånings staplar, precis som den vi beställt och MED de rosa pärlbanden vid varje botten och så de cerisa gerberna på toppen (inget brudpar) men sen har jag ångrat mig ang girlangerna, är bara såååå jobbigt när man låtit karlstackarn bestämma TVÅ ynka saker, nämligen tårtfyllningen och girlangen på tårtan, suck...
Smaken ska jag nämligen ändra coh detta vet han om, då återstår alltså girlangen...
men nu känner jag att jag skulle vilja att hon som ska göra tårtan tillverkar små cericerosa gerbera i sugarpaste, i lite olika storlekar som lite snyggt klättrar från vänster till höger på tårtan...
Alltså man har tårtan framför sig så vill jag att det ska gå som ett diagnoalt lite snirkligt band av gerbera, inte helt rakt utan sådär lite konstnärligt från vänster sida på den nederstra botten och snett uppåt så att det är på höger sida på den översta botten... Förstår någon ungefär hur jag menar *asg*
Och så vill jag ha ceriserosa pärlband oxå... inte vanlig rosa som var det vi sa från början... suck.. känner mig skitjobbig och ringa ohc ändra precis ALLT...
Vet du, strass ville jag såååå gärna ha på min tårta men när vi var där vågade jag inte ens fråga om det fanns något sånt. Finns det verkligen? Är det ätbart då alltså??? Typ sockerkristaller eller nåt??? Vi har ju tema vitt, rosa och Silver/glitter lixom