Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
Bellanote!!!
Skattebrevet damp ner...men RESTSKATT!!!! Åh, fyyyyy fan så jävla surt!!!!!! Som om man inte batalar nog med skatt ändå....ku. system!!!!!
Bellanote!!!
Skattebrevet damp ner...men RESTSKATT!!!! Åh, fyyyyy fan så jävla surt!!!!!! Som om man inte batalar nog med skatt ändå....ku. system!!!!!
Anja...tror du CB kan vara ngt för mig? Fasen, vet inte om jag har karaktär nog att klara det bara....
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-02 10:18:00 följande:
Det är gamla bilder vännen....
Visst jag kanske inte har jättemånga kilon men 5 st ska bort....och jag är så frustrerad...
Pratade med Anja om det tidigare...egentligen hyar jag en perfekt bröllopsklänningskropp, ganska smal midja och tränade armar, men stor keso rumpa och kraftiga lår...det är bara det att vi åker till malaysia sen och blir bort i en månad...jag vill så gärna känna mig fin på stranden med Anders ( den jäkeln har ett 6-pack på magen)
A S G A R V A R ! ! !
Köp nya jeans istället din snåle fan!!!!!
Fy fan vad roligt!!!
Ja jag är ju en snål fan, det stämmer ju!!!!!
Asgarvar!!!!
Nu glor hela kontoret på mig
Men kom ihåg...snål mot mig själv men inte mot mina vänner....tur det inte är
värt om!"
Men tack för komplimangen!!!
Men det är så svårt, hela min självbild har så ofta hängt ihop med hur jag ser ut!!! Jag ´hatar detta!!!
Jag önskar så att jag hade haft en grundmurad trygghet som inte hängde upp sig på om jag gick upp 5 kilo eller inte...
Alltså...jag slutar till och med att ha sex liksom när jag går upp i vikt...då känner jag mig bara ful och osexig, även om Anders skiter i vilket!
Fan får gå och köpa en Mia Törnblom-bok!!
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-02 10:32:29 följande:
Fan vilken snäll sambo....
Min sambo tycker nog inte att hans sambo (alltså jag) är så snäll...jag lånade hans sprillans nya iPod i går och råkade hälla ut ett helt glas vatten över den....den är död nu...och jag har inte sagt något..
GAAAAAAAAHHHHHHHHH
Ångest!!!
Finns den som talbok då alltså?
Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-04-02 10:43:16 följande:
Åhhhh....kanske ska slå till Kan ju inte skada iallafall
Tycker du att den är bra, blir du peppad?
Jag har läst den första boken. Men sen när hon hade sin talkshow så var hon i mitt tycke SÅ JÄVLA jobbig, helt speedad och bara tooooo much!!! Vad tycker du?
Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-04-02 10:45:30 följande:
Ja jag springer
Men FAN vad jobbigt att han var vaken och hörde allt.....
Jag vet att han inte är ett svin....men inte så snällt det han sa. Tog du åt dig? För jag tycker att du är fin (nej jag stöter inte, ska ju gifta mig...remember?)
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-02 10:47:11 följande:
Nu måste vi prata om HÅR I ANSIKTET!!!
Är det ngn mer än jag som är fan helt luden?
Jag har fått envisa strån under hakan som jag måste dra för att inte se helt jävlig ut....
Sen är jag liksom hårig på den högsta punkten på kindkotorna...snyggt!!!!
Har även en liten tendens till mustach...
Fan så het man är...har vaxat överläppen en gång...då fick jag finnar istället.
men hallå?
Tack liksom.......
Är ni hårfria eller har jag ngn apkompis där ute????
Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-04-02 10:49:35 följande:
Det komiska är att jag inte ´har fattat hur hårig jag är. En gång när jag gjorde slut med ett X för lääänge sedan så blev han så jäkla sårad att han skrev en enda mening i ett smsm till mig efteråt...
det var:
RAKA DIG; DITT JÄVLA MONKEY FACE!!!!