• KKC

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

pumpkin: känner inte att jag MÅSTE ge honom sex, vill ju för hans skull och för min egen och jag tycker ju om sex men är så förbannat segstartad är mer att jag försöker jobba på mina brister och försöker då ha sex iaf 1 gång/vecka... men ibland funkar det inte och då är det så...

jo vi pratar om det massor och han är jätteförstående, jag förklarar hur jag känner och han hur han känner så att vi förstår varför vi gör som vi gör ibland.
    För oss är kommunikation A och O i allt!!

• KKC

Anja du är för härlig!!!! :D

Nu ska jag gå på lunch!

• KKC

ooh, jag älskar att åka skidor! fast mer älskar jag att åka skoter :D vid påsk så ska vi åka upp till vår stuga i fjällen (går bara att ta sig dit med skoter på vinter, bilvägen plogas inte) Första gången caisa får åka skoter :D

hedebris: fy bubblan vilken rutten kompis tycker jag, jag hade slutat nära vänskapen efter det...

• KKC

pumpkin: åh, vi kanske ska satsa på en träff på kondis i sveg ;)

• KKC

Anja: lite så gjorde A när jag fyllde år för några år sedan. Han bodde då i tyskland och kom hem på min födelsedag utan att jag visste om det (väckte mig med paket på morgonen:) sedan hade han fixat ledigt till mig på jobbet och ringt alla mina vänner och fixat en överrasknings fest :D
    Snacka om att jag vara överraskad länge efter det!! :D

• KKC

Anettan: A resonerar likadant, fast jag brukar få rosor fast det får jag andra dagar med...

• KKC

hahaha!! Ja det blir nog svettigt om det inte sitter i generna ;)

fast jag kan inte säga att han är en romantiker så men ibland händer det ;)
    han tycker det mesta är jippo som alla hjärtans dag, mors dag, mm
    men å andra sidan är det de där små överraskningarna när man minst anar det som räknas mest, även småsaker som att han städat hela huset när jag varit på jobbet eller fixat med andra saker som man helst skulle slippa och vips är det fixat när man kommer hem :D

• KKC

jag ska ju fria till A 29/2. har gått och funderat på om han kanske skulle hinna före (vi har ju pratat en del bröllop sedan caisa föddes så det ligger ju i luften) Det jag tänkte var ju att han kanske skulle fria på alla hjärtans dag...
    Men igår så sa han att han bjudit hem våra grannar på mat ikväll, jag sa "men det är ju alla hjärtans dag då" varpå han sa "jaha??"
    så jag antar att jag kan glömm att han friar före mig då ;)

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.