Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
Nu tar jag en lite BT-paus måste röja lite här och sedan ta mig till affären...
Sätter mig förvisso säkert här hos er med jämna mellanrum UNDER städningen för att det är så jä..la tråkigt
Här hemma är vi förresten ovänner igen... jadå, här har vi det såååå mysigt under vintern...
Helt ärligt så gör dessa vintermånader med Daniel mig så aggressiv och nedstämd att jag helt ärligt när jag cyklade iväg med barnen i morse tänkte på ifall man på fullaste allvar skulle kunna bo ifrån varandra ohc vara gifta, eller åtminstone bo isär under vinterhalvåret.
Sjukt va!
Jag vet att jag älskar honom, jag vet att han älskar mig, men det är svårt att hitta dom känslorna när han är så här... när han inte anstränger sig för att göra det bättre, när han inte ens fattar eller erkänner att alla bråk här hemma beror på honom.
han kommer ju in genom dörren på eftermiddgaen och börjar bråka...
det är som att leva med en tjatig, missnöjd förälder... igår sa jag till honom att jag flyttade hemifrån tidigt pga att jag hade en mamma som tjatade på mig i tid och otid och att jag aldrig kände mig som att jag dög och att det känns för jä..ligt att ha flyttat i hop med en ny förälder som heller aldrig tycker att man duger eller som aldrig ser när man gör nåt bra utan BARA påpekar det dåliga jämt och ständigt...
han retar sig verklgein på ALLT...
Så pumpkin... Lasse, trots att han har problem, fniss, låter som en dröm jämfört med NEGGO-Daniel. Ibland funderar jag på lobotomi som en lösning, men det är ju förlegat