Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
Pumpkin: Jo jag vet att det går o göra det... men det känns ändå lite trist. Pratade precis med A i telefonen och la fram mitt förslag om att hyra istället och han var helt med. Det är han ju alltid på mina förslag Eftersom vi bara gör det en gång i livet sa han, så får det kosta.
Alva: Förstår att det blir stor skillnad för er. Är mäkta imponerad av er som bor i en etta. Två vuxna o en bebis. Hade räckt att vi är två vuxna och jag blivit tokig
Anja: Visst är det? Jag ska försöka koppla bort henne, men men... så jäkla trist är det iaf. Så pratade vi om att vi ska byta bilar (A & jag). Den "lilla" bör bytas rätt snart.. men där fick jag ju höra att jag var för kräsen med årsmodell (vill ha aboslut äldst en -04) och sen den stora bilen är dags att btya till hösten för då har den gått så lång som den ska, då undrade hon varför vi skulle ha en så stor bil o varför just det märket vi föreslog. Kan man bli annat än trött?
Åh jag ser såå mkt fram emot mässan i morgon. Ska bli riktigt spännande. Men tanke på att vår fotograf och flosriten är några av huvudutställarna.
Förresten, nästa söndag... vad är det för datum då? Jag har möjlighet att tillbringa hela dagen i Malmö då mänligen