Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
MMMMmmmm. Jag tog ett äpple istället.. Duktigt va... vi har salta polkagrisar, original från gränna.-) Men nä äpple e ju bättre...
Ska med snart nanna... Upp med barnen imorrn ju...
MMMMmmmm. Jag tog ett äpple istället.. Duktigt va... vi har salta polkagrisar, original från gränna.-) Men nä äpple e ju bättre...
Ska med snart nanna... Upp med barnen imorrn ju...
Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-03-13 22:52:14 följande:
Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-03-13 22:56:21 följande:
Vi har ine ens funderat på var vi ska åka... Bara där e varmt...
Nä nu ska jag nog begemig till min säng.. Hör hur den kallar på mig. Så d e väl dax att lyda
Natti natti på er!!!
Näbbklänningen som jag beställde är redan borttagen från nätet!!!
Tur at jag hann att spara den på datorn o lägga den i mitt galleri...
Natti igen ;--)
Morrn på er...
Hoppas att ni har nannat gott. Läntar tills nästa v då jag ska hämta min klänning... Ha ha ha ha.. Kommer att bli så kul... Fast jag ska ju inte ha den hemma...
Ska ev ut nästa v igen o titta tärnklänningar...
Jag bjöd henne till Theas dop. Jag fick ett SMS där hon tackade nej. Vi hade inte pratat på ca 2 år. Men jag kännde att jag måste bjuda min egen syster... Helt plötsligt när vi står i kyrkan så säger Tobbe till mig att min syster sitter på bänken längsbak i kyrkan... Vänder mig dit och då sitter hon o stor lipar och alla tittar på henne. Helt plötsligt springer hon ut genom portarna. Min vännina efter (så även tärna) för att prata med henne. Men inget vettigt kom ur henne. Hela dagen var totalt fördärvad. Min far satt knäpp tyst och i sin egna bubbla och man såg hur ledsen han var... I vintras försökte jag lite igen då vi träffades hos mammanr2 (Min mamma dog när jag var 4) Hade köpt en lite paket till hennes son från mina barn. Men d skulle jag ju inte ha gjort fick mig världens blåsning framför alla (nästan) om att så kunde jag inte göra att jag inte fattade det sade hon... Menade på att d e innan jul vi lämnar julklappar till alla dom andra barnen ska inte han få något då??? NÄ för vi har inte pratat på 2,5 år fick jag höra. Hennes son är då 7 år.
Så han har koll på vem som e vem och jag hade honom jätte mycket under hennes mega depprisioner.
Så ligger det till... Det finns ännu fler anledningar men jag orkar inte dra upp dom....
Oj vad det blev långt.. Men detta är en del av anledningen varför jag inte bjuder henne...