20080614 skrev 2008-03-01 23:38:54 följande:
Brunt och rosa är färgerna, lite guld detaljer och lite prickigt också! Lite 50-tals retrokänsla, fast jag vill gärna ha in ganska mycket romantik också, typ rosa blommor (fast antagligen inte rosor) Finns iaf bild på våra inbjudningskort på vår weddingannoucersida, 20080614.weddingann... om du vill titta!Åh, önskar jag kunde får göra flera provuppsättningar också.. skulle vara skönt! men det blir nog inte så för mig tyvärr. Är det en arbetskamrat till dig som gör ditt hår?Nä, nu ska jag sova tror jag! Ses nog imorgon igen! Godnatt och sov gott
Jag ska gå in o kika! Låter jättefint!
Japp det är en kollega till mig. Den tjejen som står mig närmast på jobbet blev det, jag gick på magkänslan när jag valde.
Haha, det där med provuppsättningar. Jag säger ju helt emot mig själv egentligen för jag rekomenderar ju inte att man ska göra det. Visst en konsultation och sedan lite slarvigt test sådär... men det är lätt o säga till andra. Själv känner jag att jag verkligen vill testa flera olika innan jag bestämmer mig. Stackars, stackars Pernilla.. (hon som ska göra det)
Sov så gott förresten!!
Anja: Somnade du eller??