Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
Hej!
Nu är jag hemma från mässan. Har fått massor av inspiration och information!! Vi har gjort följande idag:
1)Har träffat och pratat med våran fotograf, han var där. Vi kommer nog ta lite bilder från hela dagen. Han ville gärna vara med mig redan hos frisören på morgonen... vi ska diskutera fram ett pris.
2)Pratat med floristen och de lovade ordna dem blommor jag vill ha. Plus att de hade gjort en underbar dukning där som vi nog kommer att använda oss av.
3)Jag har hittat en ring!! Som passar till min förlovningsring... den här ringen kan jag verkligen tänka mig att ha. Så den ska vi titta lite närmare på framöver.
4) Pratat med stället som hyr ut kläder till männen (Bröllopsbutiken) och de kan fixa det vi vill ha till ett prs av 1400... men, eftersom det var mässa och vi skulle gifta oss i år och jag köpt min klänning där så fick vi en rabbatcheck på 20% också. Helt toppen!
5) Dagens största överraskning! Jag ska ha en brudkrona. Hittade en som jag förälskade mig så totalt i... så den ha jag bokat till den 9 augusti. (haha... tror ni jag hinner ändra mig!?!) Jag vill ju vara lite prinsessa för en dag!
6) Träffade en konditor här där vi bor... har inte pratat med henne innan. Har helt räknat bort henne eftersom hon har rykte om sig för att vara så dyr. Hon hade en sååå underbar tårta med sig. Pris på en moussetårta med sugerpaste på helt efter våra önskemål.... 30 kronor per bit. (då är det med ställningen som vi vill ha och allt) Mkt billigare än de andra ställena vi pratat med!
Åh... vilken dag! Så mkt som har klaffat och gåt vår väg. Det känns så skönt! Har sett många fina visningar, fått olika bröllopstidningar och tagit mängder med kort! Jag är så NÖJD. Och A verkade himla nöjd och intresserad hela dagen också...
Ojdå... de här blev lite långt!