-
-
Det går nog ganska kvickt bara de öppnar, det är Scanias privata vårdcentral.
Gravid - hmm, svårt. Sist vi hade sex var dagen efter förra mensen och vi använde kondom - då måste jag vara HYPERfertil i så fall Men tanken har naturligtvis slagit mig, dock känner jag ju att mensen är på väg, men den kommer liksom inte. Suck!
Vart beställde du stämplarna? -
Ännu jobbigare blir det när jag börjar oroa mig för att hela cykeln ska bli förskjuten så att jag har mens både på bröllopsdagen och på resan
-
KKC: Tack!
Enligt min "normala" cykel ska inte jag ha det heller, men nu helt plötsligt verkar ju kroppen ha fått tuppjuck, så nu vet jag ju inte alls hur det blir... -
Jag hoppas ju att det ska vara en engångsföreteelse... Men än så länge är jag safe för bröllopet oavsett *peppar peppar*
Anettan73 skrev 2008-01-28 13:41:02 följande:Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-01-28 13:31:15 följande: Usch ja.Min mens har alltid gått som en klocka. Förutom denna gången. 1,5 vecka försent... Bra på ett sätt. För jag skulle haft mensen i så fall när vi gifter oss Men nu e den för sjuten så jag borde klara mig -
Ah, den lyckan
Hedebris skrev 2008-01-28 13:41:54 följande:ja, vad vet jag.. har inte haft mens sedan april.. -
Brukar vara så...
-
Problemet med Primolut-Nor (skjuta-fram-piller) är ju att man kan må väldigt dåligt av dem. Nej, jag vill verkligen att mensen ska komma nu så ajg slipper tänka på det i alla fall...
-
Det är så jäkla irriterande - jag har gått och haft svaga menssmärtor hela helgen nu, och ÄNDÅ händer inget!
-
Själv har jag helt valt bort hormoner...