Hej tjejer!
Vilken dag... klockan är sju o jag e redan slut. Så ovanligt!
Idag var jag inne o fick pengarna tillbaka för min jäkla 4000 kronors jacka som jag köpte i oktober. Har ju varit fel på den från första början och butiken har bara krånglat, eller företaget som designat den ha bara krånglat. Den har skickats fram o tillbaka o över jul/nyår fick jag hem den med motiveringen "så du inte behöver frysa under helgerna"... efter nyår var det in med den igen för den skulle skickas iväg.
I fredags ringer butiken o säger att det är fel på jackan och den ska reklameras. Men grattis... de hade jag kunnat tala om för er redan från början. Så jag skulle få pengarna till baka eftersom det inte finns några jackor kvar av den jag köpte, gjordes endast i en liten upplaga. *suck*
Hade de kunnat göra såhär lite smidigt från början så hade också kanske jag hunnit köpa mig en jacka, för hur många xs finns det kvar i butikerna nu!?! *grrr*
Iaf så hittade jag en annan jacka i dag, inte alls en sådan men något att ha så länge. Den hängde där, helt ensam... en liten XS och hör o häpna, 1500 spänn, värsta fyndet! Den var sänkt från 2900... så jag slog till o så tröstshoppade jag ett par sååå läckra skinnhandskar från BB i svart med lite blått skinn. Riktigt classy var dem!
MEN... jag saknar min gamla jacka (dagens i-lands problem från Englali)
Här verkar det ha varit lugnt idag eller har BT legat nere?