• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Pumpkin
    20080614: Ja, tråkigt att vara på samma ställe för länge

Steffis: Haha, jag funderade faktiskt på de där två, fick inte riktigt ihop det

Jag kommer nog boka provsmink och provhår typ en månad innan eller så, beroende på när hon kan naturligtvis.
  • 20080614

Pumpkin: Ja! Visst är det! Tråkigt att vara på samma ställe alltså.. Iaf är det svårt att vara ledigt annat än på helgen när man är student

• Pumpkin

Har du inte något schema för vårterminen då så du kan se om du har någon ledig veckodag?

• Pumpkin

Äsch, nu gick priset upp till 3000kr för smink/hår eftersom de tar ett resetillägg utanför stan

Hmm... Hur ska jag göra nu då tro?

• 20080614

Hm, ja, resa till stan (var det 3 mil) kostar väl också typ 60 kr tor + vägskatt + parkeringsavgifter. Vad är du uppe i då? Kanske ändå är värt att få stanna hemma? Om det är det du vill.. Har ni tight schema under dagen med fotografering och vigseln och sånt?

• Pumpkin

Nja, det är väl mer att jag funderar på om jag inte kan hitta något bättre här hemma. Får väl kanske ringa runt lite på eftermiddagen eller så. Typiskt, jag som hatar att ringa runt

• 20080614

Ah, ja, men det kan ju vara en bra idé också! Inget ställe du klipper dig på som du kan ringa? (förstår verkligen att du inte vill ringa, gillar inte alls rundringandet jag heller)

• Pumpkin

Nej, de två ställena jag klippt mig på har inte smink, och jag skulle gärna vilja ha ett ställe som pysslar med bådeoch så man slipper springa runt stan.

Hmm... Har ett par stycken som jag ska ringa i alla fall, får se vad det ger. Fast egentligen skulle jag nog vilja se ställena innan

• 20080614

Förstår det! Så känner jag också, så nu blir det de enda stället jag hunnit besöka i Linköping och den enda frisör jag kommer ihåg har klippt mig bra där!

Angående schemat förresten, vi är nästan aldrig lediga på veckodagar, är väldigt mycket i skolan och just nu vet jag bara hur schmat ser ut till april ungefär.. Lite surt när man vill planera något!

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.