• Anettan73

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Ja men herre gud finn ju hur många som helst... Va fan heter den nu... Vänta...

• Anettan73

Den If you think im sexy...

Jag o låtar o texter stämmer inte..

Den Och baby jane... Eller vilket namn d nu e...

D e riktiga klasiker ju..

• Anettan73

Shit jag var inne på youtube o kollade på Baby jane... Shit vilka kläder gubben hade...

Men ack så bra... Får sådana flashbacks...

• Anettan73

Snitte- 5/7-2008 skrev 2008-03-27 13:01:15 följande:

hehe tänkte också på det... snyggt lixom nu ska man bara försöka komponera ihop en bra dans till detta hmnnn får nog ta hjälp av lillebrorsans tjej som är dansare hon kanske kan sätta en snygg koreografi
    Ja han e sååå bra... cool gammal gubbe

Nu har sambon vaknat o undrade om jag inte var hungrig... Nä..
    Sen undrade han vad jga gjort... Jag sade med liten mes rösta att jag suttit här inne...

Jaha fick jag till svar...

Jag blev helt chockad... Men han sade nog inget bara för att han vill ha mat serverad just nu... Får hjälpa honom ur sängen

Ska snart iväg med bilen med... Pallar inte men måste

Smäller hö bak när man kör över brunnslock eller vägbulor då e d ännu värre...
  • Anettan73

Kolla mina gamla favvisar när jag var 12 år...

Blir fortfarande helt varm i kroppen..

• Anettan73

Snitte- 5/7-2008 skrev 2008-03-27 13:12:33 följande:

hihi ok det är helt seriöst det gör sin video haha nu ska jag till stan,. ska leta en ny badrumsmöbel wihoo
    hoppas att du hittar något bra...

Själv kan jag inte resa mig ur stolen. Fastnade på youtube o glor på Duran Duran ala 80 tal endast...
  • Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-03-27 13:42:30 följande:

Jaaaa det har vi oxå men av någon anledning är det JÄTTEHEMSKT att jag sitter här, men att han spelar jämt, nääää DET är ju ingenting... för JAG är ändå den som sitter här mest (han mäter minuterna typ) och det JAG gör är ju patetiskt och meningslöst, medan han FAKTISKT SPELAR ett spel.JAG, jag pratar lixom m människor på nätet, människor jag inte känner... han kan verkligen inte fatta det. han tycker det är helt sjukt!
    Vem pratar han med när han spelar???

Vi e verkliga det är knappast hans små gubbar i rutan..
  • Anettan73

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-03-27 16:35:26 följande:

Suck, kan känna febern och förkylningen krypa in över mig, men jag kan ju inte göra något åt det Fryser som en galning idag, lite värk i kroppen och näsa och hals börjar krympa känns det som.
    Usch. du får ta en stor kopp te med citron o honung i. Och en panodil eller alvedon till det. Gå o bädda ner dig efter det...

Fick ett tips av syrran i USA som hon fick där och som hjälpte mot snuva.

Ta vickskräm och smörj in fötterna och på med strumpor, sen gå o lägg dig för natten... Ska lindra snuva...
Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.