Englali skrev 2008-03-28 22:23:46 följande:
Fina namn. Jag gillar Elliot men A tål det inte så vi hoppas på en Betty och en Sigge/SixtenTänk dig en Betty Blomqvist... hur härligt låter inte det?? Som ett riktigt litet busfrö
Sigge heter Vår mellersta i mellan namn.. Klas Sigge Zeth...
Elliot heter en av tärnornas son. Heter typ alla.
Betty e coolt.
Igår bar det av till Malmö... Var först på IKEA och handlade in 20 ljus som jag ska ha på borden 10:- st för 14 cm...
Lakan 13 st blekta lite tunnare 15:- st. Sen köpte jag Bröllopsbubblor och hämtade Tobbes skor AS snygga. Och Zeth provade ut näbb kläder. Ska lägga in bild i kväll. Nu provade han inte skjorta utan bara kostymen o västen.. Han bles såååå söt/fin. Silkes papper är med införskaffat, så ikväll ska jag fixa ljusen. Silver fat till ljusen gjorde jag ett jätte klipp. Vi har en butik här som heter Lågpris. Gick in för att se om dom hade silkespapper och ljusfat... Hade inget av det. Men så springer jag förbi silverbrickor och där fanns äver glasunderlägg i silver som passade klockrent till ljusen. 6 sk för 44:-... Kommer att lägga in bilder sen...
Hämtade hem min Klänning som nu hänger hos en av tärnorna.
Gissa vad... När jag ska bet rest på klänningen så säger hon att det är 4400 kr kvar att bet. Jag fick chocken då det inte alls stämde med mina priser jag fått. Tur som det var fick jag priserna uppskrivna på deras visitkort och det var hon som hade skrivit det. Priset var egentligen 7900 på klänningen men hon hade på något mysko sätt skrivit fel.. Men jag fick det för 6100. Och då slapp jag ändå sura miner... Tänk om jag inte hade fått det uppskrivet...Jag menar det e ju nästan 2000!!!!