Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
Idag ska jag på Cambridge... Imorrn är första dagen på mitt nya liv... Ha ha ha ha
Idag ska jag på Cambridge... Imorrn är första dagen på mitt nya liv... Ha ha ha ha
Anja. Tack det behövs. Jag gillade iofs kyllingen... Fast jag hällde curry i den. Vaniljen gillar jag med. Där hällde jag i kardemumma ibland... MMMmmm Smakade himmalavad vittebrö.. Som jag e såååå svag för
Ska testa det med chokladen. Jag testade i en v och tog inte jordgubben då, antog att den smakade apa, det brukar dom göra. Cappuccino smakar oxå fan!!!!
Vi får peppa varandra... Jag ska köpa för 2 v då jag jobbar nästa vecka då hon har öppet. Så 2 v eller åtminstone 1,5 veckor vill jag gå på ren kur...
JAg ska fan tugga tuggummi. Då jag e en gammal röakre så MÅSTE jag få tugga på något... Sist jga gjorde något sådant här så började jag röka igen för man fick absolut INTE tugga tuggummi... Det var Extravaganza. Räligt var det oxå. Cambridge e bra mycket godare. Kag fick hålla för näsan när jag drack Extravaganza, spelade ingen roll vilken smak det var. Får kväljningar bara jag tänker på det nu 4 år senare. Gick ner 15 kg på 6 veckor ocj ja jag höll det...
Fick precis reda på att min kära sambo betalar hela alltet till min cambrigde... Han e bara bäst...
Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-04-02 10:46:00 följande:
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-02 10:47:11 följande: