Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
Klicka på länken, så är det nr 3 uppifrån
Klicka på länken, så är det nr 3 uppifrån
Mmmm jag hade ju aldrig kunnat bära upp en så figurnära klänning, men shit så vacker den är!
Pumpkin
jag måste ju fråga dig en sak... är det tillåtet utav en person som säljer något i bröllopsväg, en seriös person från ett företag att leta upp personer här inne, som kommer från "rätt trakter", ta reda på deras mobiltelefonnummer och sms:a coh erbjuda sina tjänster??? Detta hände mig för ett tag sen och jag tyckte det kändes småskumt!
Ville skriva detta privat till dig men jag hittade inget sätt att skriva privat meddelande... går inte det?
japp samma här, en DJ.
svarade du?? Jag glömde faktiskt bort det! Eller rättare sagt jag visste inte vad jag skulle göra.. kändes bara underligt! Om jag vill ha en DJ letar jag ju upp en! Eller?
Ok jag trodde nästan det, för det kändes som sagt inte så bra!
Exakt... jag har kollat den hemsidan och funderat på det, men JUST för att han tog konakt så känns det ju som att det känns för påfluget...
Pumpkin sätt nu INTE igång nåt! För jag vill INTE sätta dit den här personen... undrade bara!
haha ok, jag trodde att du genast börjat kolla upp DJ:s i skånetrakten *asg* hahahaha
Gå du och inspektera din älsklings arbete... passa på att förföra honom vetja dyk upp lite bakifrån och smyg ner en hand Nu har du CHANSEN...