• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Bellanote

anja jag förtår precis mamma tycker vi slänger ut på tok för mycket på bröllopet och då är budgeten bara på 25000 för ca 50 pers vet ju inte hur många som kommer..

nehe nu är det läggdags här..

• Pumpkin

Diademet är superfint!

Jag måste gå och hålla koll på min sambo, han är i rensa-papper-mode nu och då vet man aldrig vad han slänger. Helt plötsligt hittar man ingenting liksom Åh, jag blir faktiskt rent ut sagt galen på honom när han ska hålla på med sånt!

Hörs imorgon tjejer!

• Anja 19 juli 2008

Oki nattinatt tjejer...

Antar att jag är ensam här nu? Eller är det någon annan som smyger omkring här

• Brud 080524

Hej tjejer, här skrivs det mycket som vanligt!

Har precis kommit hem från Sjukhuset efter 8 immar där med lillebror. Han ligger på operationsbordet nu och tar bort blindtarmen... Konstigt det där, lillebror är alltid lillebror och jag lämnade jobbet så fort han ringde och sa att han var tvungen att åka dit!

• Anja 19 juli 2008

Brud 080524
    usch då... inge kul att ligga på op-bordet. Men det känns ju bättre efteråt än med en ond blindtarm

• Brud 080524

Ja det blir säkert bra!

Nu har anmälningarna till vårt bröllop börjat trilla in. Trodde faktiskt inte att folk skulle vara så snabba!

• Anja 19 juli 2008

Sitter ohc lyssnar på min nya bröllopsskiva

Alltså nu är jag så otroligt nöjd med mina sångval...

Just denna låt i folkviseton (Nils Ferlins text ni vet,dig vill jag följa i vinter i vår i alla min levnads dagar, mitt hjärta är ditt, ditt hjärta är mitt och aldrig jag lämnar det åter, min lycka är din, din lycka är min gråten är min när du gråter)

Den ger mig gåshud...

Sen har jag gjort ett klockrent val av brudmarch...

Det är bara Mendelsohns som gäller för mig...
    Visst Wagners är fin, men Mendelssons ger mig tårar i ögonen, jag får en pirrande känsla i HELA kroppen, och jag får verkligen gåshud. Det reser sig i nacken och på armarna.

VARJE gång jag sätter igång den. Den är helt fantastiskt. Så pampig, så lycklig, såååå fin...

Vilken gillar ni bäst?

Ni kan lyssna här:

www.brudobrollop.se (på brudmarscher/ingångsmusik) så kan ni lyssna på olika

• Anja 19 juli 2008

Ååh vad kul Härligt när folk anmäler så snabbt (när de lixom är så bildade att de verkligen GÖR det.). Jag tvivlar på att många av våra gäster kommer att "anmäla" eller fatta att man ska göra det.

Det är lite jobbigt, för vad gör man om de ej hör av sig. Kontaktar dem och frågar???

• Brud 080524

Vad är det för skiva du har köpt?

Gillar också I folkviseton, vi kankse ska läsa den somdikt på vårt bröllop. Eller rättare sagt min syster frågade omhon fick... Kul med lite initiativ!

Vi har våra föräldrar som tar emot anmälningar så vi tänkte överlämna den tråkiga biten till dem! Tror nog de kommer messa eller ringa dem som inte sagt något.

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.