Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
Anne: Jag lovar! Åh... jag som hade så stora förhoppningar om att få ha den på mitt finger i morgon
Jag är inte alls säker på att jag gillar vad jag ser förräns jag verkligen har den live framför mig. Har blivit så besivken innan på ringar jag sett på nätet/tidningar och sedan fått på fingret... inte samma.
Haha... jag är världens värsta blivande brud. A kom o hämtade mig på jobbet. Men vi stannade kvar o jag klippte o färgade honom, sa att han såg för bedrövlig ut i håret och att jag inte gick med på att han skulle se ut så när han provar bröllopskläder i morgon!
Anja: Ang. det där du skrev om kostym o väst o plastrong. Iofs, hon som svarade ang. vett o etikett vet ju precis hur det ska vara... men där skiter jag nog faktiskt i det. A ska ju ha kostym (tror ví, det bestäms i morgon) och i de butiker vi ha pratat med personalen säger de att det är vanligt idag att man sätter väst o kravatt/plastrong) till kostym också. Det går absolut och det är en smaksak! Har sett massor av bilder på brudpar där killen bär det.
Hur gör ni Anja? Ska ni vara etiketts-trogna eller köra på det ni (du ) först tänkt???