Hej på er
här kommer en godmorgon hälsning från en MEGATRÖTT blivande brud...
Jag satt ju upp till halv två ungefär, efter att ha haft trevligt med min man och sedan legat i soffan och mått skitilla och svettats och sen slumrat till. (det glmde jag ju berätta igår).
Jag mådde såååå konstigt, inte alls trevligt...
NÄr jag väl lyckades pallra mig upp till sängen vid tvåtiden, la mig ner kände hur jag ääääännntligen fick somna, var SÅ trött, då jämrar sig Ivan i andra rummet och så hör jag SPLATT, BLURP, SLAFS och rusar upp.
världens vidrigaste stank coh en helt enorm spya som täckte hela ungen och hela sängen och en bra bit av golvet bredvid sängen möter mig...
In med ungen i duschen, skrapa spya från lakanen, duscha av dem, in på 90 grader i tvättmaskinen (satte inte på den dock, anade att det inte var det sista)...
Mkt riktigt 5 spyor senare så var det äntligen slut...
Då hade jag stigit upp mi Ivan, satt i soffan på tredubbla handukar med en filt om sig stackarn medan jag låg och försökte slumra, beredd med en spann... Den spydde han i tre gånger (två gånger i sängen innan jag steg upp m honom)...
Så jag har inte sovit ETT skit... Är hemma m honom idag, tills Daniel kommer hem coh jag ska gå t jobbet!
Ringde precis t jobbet och sa att jag gärna kommer in lite senare så jag börjar tre istället för ett. Tack o lov + att det är lugnt där nu så det blir ingen jobbig kväll...
Men vet ni vad som är min största skräck nu...
Att detta INTE var matförgiftning utan någon form utav maginfluensa, så att jag börjar spy i natt eller imorgon.
Förstår ni vad jag känner... det är min BRUDKLÄNNINGSDAG imorgon.
Snälla håll tummarna att det inte är magsjuka...
Jag och Ivan delade på en friterad kinesisk jätteräka, jag inbillar mig att det var den, för jag mådde ju oxå skitilla och jag tog bara en tugga av den, Ivan åt resten!
Bläääää säger jag. Har ätit på denna restaurang i 15 år, aldrig fått något som är dåligt... Men någon gång ska ju vara den första
Pumpkin
p-ruller är inte helt fel (men jag kollar hellre ensam, hehe, har liiiite svårt att koncentrera mig när han är med blir inte alls lika upphetsad som när jag kollar ensam.
Sen är jag lite löjlig nu nr jag blivit överviktig, gillar inte att titta på p-film mhonom på samma sätt som när jag själv kände mig snyggare än brudaren i filmen, nu blir det lite patetiska tankar som "tycker han att dom är mer upphetsande än jag" osv haha fast jag vet att det inte är så. Men men, man får väl lov att vara lite löjlig när man inte trivs i sin kropp