Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
Jag röstade inte heller, så visst, jag får skylla mig själv.
Gillade Tappers låt, men den skulle inte ha sjungits av henne...
Jag röstade inte heller, så visst, jag får skylla mig själv.
Gillade Tappers låt, men den skulle inte ha sjungits av henne...
Äntligen har jag fått tag på mer inlagepapper, trodde ett tag att det hade utgått! Nu kan vi alltså fortsätta jobba med inbjudningskorten obehindrat, skönt.
Englali: Har för mig att olika flygbolag har olika bestämmelser, men om du har haft en normal och stabil graviditet och det inte föreligger risk för tidig förlossning så tror jag att gränsen går vid 1 månad innan BF. Har jag hört på SAS i alla fall. Jag skulle nog oroa mig mer för hur varmt det skulle bli att vara i Thailand höggravid faktiskt, men som sagt, man ju inte när man blir gravid heller Annars tror jag absolut att du orkar vänta till februari - då har du ju något att planera och se framemot även efter bröllopet Och om ni åker på en kortis direkt efter bröllopet så får du ju båda äta kakan och ha den kvar!
Pärlplattan: Förstår precis hur du tänker!
Middagen och tårtan ja... Räknar väl med 2-3 timmar för middag med tal och sånt, sen tar vi nog en bensträckare innan tårtan, så vid 21-21.30 kanske?
Förresten Englali, när vi satt och pratade bilar i bilen idag så klargjorde jag för min sambo att jag definitivt INTE vill ha en Volvo
Haha, vad är det här? En Volvomobb?
Jag har aldrig haft mycket tillövers för Volvo faktiskt, förutom när jag var liten möjligtvis för då var ju morfars Volvo tuffast i världen Nej, får jag välja mellan en Volvo V70 och en Saab 9-5 blir svaret alltid Saab, helt klart!
Jag vill alltså ha villa, vovve (och katt) och Saab
Vad gäller dukar så håller jag med, med riktiga fina linnedukar behöver man inte lika mycket annan dekoration.
Jag är dock glad att vi slipper ta ställning till sånt där, vi vet ju att stället tillhandahåller linnedukar och -servetter.