Gokväll tjejer... skrev precis ett LÅNGT inlägg men det gick såklart inte att skicka, sen kom jag inte in på sidan igen...
Fattar absolut inte vad det är med BT nu för tiden. F..n så trist det är när man ser fram emot att sitta här på kvällen och strejkar allt
Men NU hoppas jag att det går!
vet ni, jag sitter med vigselbutikens hemsida uppe, man jag VÅGAR inte beställa... Haha, tänk om jag faktiskt ÄNDRAR mig!
Det är ju ett helt HALVÅR kvar! Shit, alltså jag kan inte tänka mig att jag ändrar mig, för jag älskar den här ringen och den är ju perfekt i pris men aaaaaahhhh det känns så stort.
Kan inte riktigt förmå mig att trycka på knapparna *asg*
Men fasen oxå... skulle göra det nu och inser att ringmåttet jag lånade hem är puts väck... jag och Daniel mätte våra fingrar innan ikväll och hans mått var 19.1 och mitt var 15,6 men det är diametermåtten och man skulle beställa i omkretsmåtten, som var högre siffror och de stod på andra sidan själva mätringen, men jag HITTAR ju inte den nu...
Finns det någon sida som konverterar dessa siffror? alltså förvandlar diametermåttet till ett omkretsmått.
f...n oxå, varför tittade jag inte på rätt mått... suck
VILL ju beställa IKVÄLL