Inlägg från: Pumpkin
|
-
-
Precis så är det - det börjar på 3kr och går då upp lite åt gången för varje gång någon annan höjer
Pärlplattan II skrev 2008-01-13 12:58:50 följande:Förresten - Kan någon av er förklara det här med Maxbud på Tradera? Alltså, jag fattar själva poängen. Men om en auktion börjar på 3 kronor och så lägger jag ett maxbud på t.ex 15 kronor - går priset då DIREKT upp till 15 eller `börjar det på 3 och fortsätter uppåt om någon annan budar? För det känns ju onödigt att höja till 15 om man kunde fått det för 3... -
Japp!
-
Hör och häpna - nu har min SAMBO och min tärna bestämt att vi ska gå på bröllopsmässan, trots att jag var tveksam
-
Ja, jag blir riktigt chockad faktiskt. Han tycker att det är självklart att vi alla tre ska gå.
-
Pärlplattan: Ja, och en massa tips och idéer till hår och smink kanske
Synthetic: Japp, här går det undan
Vad är det för klänning?
Hur ska ni gå in? -
Ah! Har ingen koll på vad Sincerityklänningar kostar, men vackra är de.
-
Synthetic: Hmm, ja, det var ju inte gratis direkt Min var iofs inte världens billigaste heller men...
Snitte: Det är väl samma mässa som jag ska gå på, de kör ju en turné runtom i Sverige -
Synthetic: Oj, tvära kast
-
Ina: Hahaha, undrar hur många som kan säga att de hade mamma/svärmor i rummet bredvid på bröllopsresan?
Skönt att Elise sov bra inatt, hoppas det fortsätter så. Sen måste jag ju få träffa underverket också!