• Nessan

Det svaret fick jag även i den andra tråden jag frågade om detta. Men jag köper det inte, faktiskt. I vissa fall, ja kanske, men jag sökte tex på tips om lekar och spex till en fest och av svaren framgick att flera tips framkommit som andra tyckte var bra, men de stod inte med i tråden längre. Har svårt att tro att alla dessa inlägg skulle bryta mot forumreglerna. Lekar är ju inte så känsligt iaf. Dessutom är det vanligt förekommande i flera gamla trådar att inlägg verkar saknas. Jag tror att de försvann iom introducerandet av nya BT. Går de att återskapa på något sätt isf?

Mitziemoe skrev 2008-01-11 09:39:25 följande:
    Hej!Det kan vara så att när det saknas inlägg i en tråd så är det för att inägget har brutit mot forumreglerna och därför plockts bort. Jag ska framföra att du/ni vill kunna söka på trådar som har blivit besvarade .//Jessica
  • Nessan

Har nu kikat på gamla trådar i mina favoriter som jag vet att jag har svarat på. Denna tex: brollopstorget.se/Forum-1-1/m2488221.html

Men mitt svar till bruden finns inte kvar (inga andras heller), och om mitt inlägg anmälts och tagits bort borde jag väl ha meddelats om det??

• Nessan

Mmm, och jag tror som du att det säkert är flera trådar som tömts helt på svar, så att det nu ser ut som det finns massor av TS som inte fått ett endaste svar.

Svar på tråden Gamla trådar och sökfunktionen