Inlägg från: Mica o Krille |Visa alla inlägg
  • Mica o Krille

Maj 2008 del 3

NU har jag hittat den nya.

Nu har vi bokat lokal, porslin o kyrka. Allt det är klart. Har också beställt min klänning, håller på att pyssla för fullt för att dek fint i lokalen. Min dotters klänning är vald, hon valde den själv. Tärnans klänning vald. Mina skor valda..
    Mat blir: rostbiff, potatisgratäng, pajer, ost o kex + frukt.
    Det räcker väl? Och sen bröllopstårta såklart!
    Räknat ut hur mkt alkohol vi behöver också.. Hehe. Ska snart köpa in lite. Nästa helg ska vi åka så Krille får pröva sina kläder. Wei!

• Mica o Krille

Kollar bara läget med alla blivande brudar.

För oss går det kanon. Allt är nästan klart.

• Mica o Krille

Vi skickade våra i januari, osa 1mars. har fått samtal om att de flesta kommer.

• Mica o Krille
    lottis84 skrev 2008-02-17 15:07:25 följande:
    bara 3 månader kvar och idag firar vi 7 år tillsammans!!!
    Grattis!

Nu är det bara 2 månader plus lite till för oss.
  • Mica o Krille

Har gjort lite bordsdukning här hemma idag. Vad tycker ni, kolla galleriet, om ni orkar.

• Mica o Krille
    lottis84 skrev 2008-02-17 17:16:33 följande:
    Vilken fin och enkel bordsdukning ni har gjort. Nu har ni satt igång min tankeverksamhet Mica o Krille skrev 2008-02-17 16:22:19 följande:
    Tack.
    Jo enkelt är bra, enligt mig. Hehe. Kommer stå lite vattenkaraffer på borden också, sen kommer det nog se ganska lika ut på dagen D.
  • Mica o Krille

MJ 2008 skrev 2008-02-19 20:51:53 följande:

Enkelt och snyggt!!Mica o Krille skrev 2008-02-17 19:10:37 följande:
    tack.
  • Mica o Krille

Nix, har inte köpt nåt än. Men han ska ha nåt i benvitt iaf. Det har han bestämt.

JhS2008 skrev 2008-03-23 19:28:35 följande:
    Hur går det för er?Har ni hittat någon klädsel till er blivande man? Vad ska han ha, vilka färger, etc. etc.?
Svar på tråden Maj 2008 del 3