Maj 2008 del 3
ÅÅ en majtråd.. Får man vara med i diskussionerna?
ÅÅ en majtråd.. Får man vara med i diskussionerna?
Vi gifter oss den 10 maj.. planeringen ligger väldig bra till tror jag. Inbjudningarna är ute och folk har börjat anmäla sig! Så nu känns det verkligen på riktigt. Fast det finns en del kvar på listan att bocka av. När gifter ni er?
ÅÅ va roligt!! Hehe, en anledning till att vi gjorde det så snart var för att vi hörde rykten om att en av mina kusiner också skulle gifta sig och planerade bröllop någon gång i slutet på april eller första helgen i maj, så vi fick lite panik. Det är omöjligt att samla samma släkt två helger i rad.. så vi var tvugna att vara först ut
Ja vi har bjudit upp emot 115 personer men tillslut kanske det blir ca 100 st som kommer.. jag har väldigt stor släkt och så har vi väldigt mkt vänner så det var svårt att begränsa sig.. Det är ju en sådan viktigt dag i ens liv som man vill dela med så många som möjligt... vart gifter ni er?
Vi gifter oss i Göteborg och kommer ha festen ute på en ö i göteborgs skärgård. Passar bra eftersom vi har hav som tema och lokalen ligger precis vid havet. på ett sätt är det väldigt roligt me stort bröllop men samtidigt skulle jag verkligen kunna tänka mig ett mindre bröllop.. det har väl både fina för-och nackdelar...