Maj 2008 del 3
När skickar ni ut era inbjudningar???
När skickar ni ut era inbjudningar???
Tack alla. Var lite osäker på om det var ok att skicka ut dom redan. Gifter mig 17/5 och har OSA 1,5 månad innan. Gjorde alla inbjudningarna igår och ska nog ta och skicka dom imorgon.
lottis84: Jag var tärna i helgen och baraxlad...inga problem med det. Står i vissa tidningar att man inte bör vara baraxlad men aldrig en motivation varför. Men de i bröllopsbutiken sade inget om det.
Nu börjar svarskorten ramla in. Det är så kul!!! Än så länge har alla tackat ja.
Ska nu ta o börja fixa med vigselprogram, festprogrammet ska vår toastmaster fixa. Ska bli kul då han är väldigt påhittig.
Fick även mina brudskor idag...satt perfekt så nu kan man boka uppläggningen på klänningen o ta ett steg till mot bröllopet.
Nu är det mindre än 3månader kvar!!
Ska ha vår toastmaster o toastmadam på middag på lördag och gå igenom festprogrammen. De vill fixa det åt oss. Roligt. Annars går det lugnt framåt och nästan allt är klart. Det jag måste ta tag i är:
*transport
*blommorna
*underkläderna
*tiaran (lättare sagt än gjort)
Jag var och la upp klänningen idag. En sista provning efter detta om ett par veckor. Fick oxå ÄNTLIGEN tag på en tiara, så glad. Kvar att fixa är blommorna, ringarna ska hämtas och transporten ska ordnas, göra vigselprogrammen klara. Skönt för varje del man kan bocka av.
JhS2008: Köpte min på Atelje MB i Vinslöv, Skåne