Maj 2008 del 3
Jag ska ha ett enkelt halsband med ett strasshjärta och liknande örhängen fast inte hjärtformade då och kanske nåt liknande strassarmband till.Har ju tiara med strass så det blir bra tror jag. Eller vad tror ni?
Jag ska ha ett enkelt halsband med ett strasshjärta och liknande örhängen fast inte hjärtformade då och kanske nåt liknande strassarmband till.Har ju tiara med strass så det blir bra tror jag. Eller vad tror ni?
FruFA
Vi skickar också 13 feb
Är det ranukler du har som bild i ditt galleri?
Vi ska köpa ringen 14 februari(eller beställa den tror det tar någon månad att göra den) Som förlovningsring har jag en slät ring i vitt guld och vigselringen ska ha en stor diamant i mitten och 6 st prinsesslipade på sidan. Vad tror ni?
Vi gifter oss 3 maj och reser 5 maj på morgonen. Hur gör vi med pass och efternamnsbyte?
Syrran79 skrev 2008-01-31 09:30:36 följande:
Har börjat med vigselprogrammen och festprogrammen
Inbjudningskorten kommer FÖRHOPPNINGSVIS bli klara ikväll. Swarowskidiamanter till dukningen är inhandlade likaså ljuslyktor.
Någon som har tips på var jag kan köpoa en fin gästbok till bröllopsfesten?(inte sådan typ mina vänner) alltså jag vill ha en tom.
Tror jag bestämt mig för klänning nu(på tiden) Kolla i mitt galleri. Vad tycker ni?Det är den med korsett liknande överdel.
hur ska man göra vigselprogram om man inte träffat prästen?
vi ska träffa vår 21 aprill och gifter oss 3 maj. Blir tajt men det är pga hon är i kosovo och arbetar nu