Inlägg från: Champis_Sanna |Visa alla inlägg
  • Champis_Sanna

Maj 2008 del 3

Våra inbjudningar gick iväg igår också. Har hört ifrån två än så länge :) De ringde från guldfynd också att de har fått hem ringen så vi ska ner sedan och kolla på den om den behöver justeras eller inte. De ska gravera den också men vill göra det efteråt. SPÄNNANDE!

• Champis_Sanna

Godisråttan: Du har inget galleri.... aktivera det först

• Champis_Sanna

Vi kommer ha festprogram som innehåller lite om bruden, brudgummen, toastmaster, bordsplacering och lite kring gästerna och lite rolig text och lite låtar. Eftersom vi inte vet om alla kommer så är de inte helt klara då eventuella ändringar kommer ske sista dagarna.

• Champis_Sanna

Vi skickade inbjudningarna den 14 feb och har fått några OSA. Slutdatumet är den 1 april och vi vet att några kommer vänta med svar till den sista veckan. Förmodligen så vill folk kolla upp om de kan komma innan de lämnar svar så var inte orolig! Svaren kommer *muntra upp*

• Champis_Sanna

Ja jag gick och var orolig tills vi prata med några men känner mig lugnar nu när jag vet att de kommer tids nog

• Champis_Sanna

Idag ska vi till lokalen och mäta och titta riktigt noga så man kan förbereda så mycket som möjligt (i tanken)

• Champis_Sanna

Ska ni ha en väska med er dagen D? Vad ska ni ha i den i så fall?

• Champis_Sanna

När vi ändå har hindersprövningen uppe.... ska ni byta efternamn? Vem kontaktar man för att ha sitt nya efternamn på körkortet? (Göra ett nytt)

• Champis_Sanna

Hittade på vägverket att om någon ändring sker som rör körkortet så ska de skicka hem papper (???)

På vägverkets sida står:
    Uppgift i körkortet har ändrats
    Vägverket skickar dig automatiskt en ansökningsblankett (grundhandling) för förnyelse av körkortet om du t.ex. byter namn eller personnummer eller om körkortet inte längre visar rätt behörighet.

Jag vill inte ha dubbelnamn så jag har inget val... får byta till hans (vi vill ha samma)

• Champis_Sanna

Ja bara 40 dagar kvar. Helt otroligt...

• Champis_Sanna

Jag håller på med finslipningen på festprogrammet. Sista OSA-dagen är imorgon men förhoppningsvis slipper jag göra fler ändringar. Nu ska vi bara fixa det sista. Baka lite tårtor, köpa en skjorta, gå in skorna mer, ja ni förstår... Bara 33 dagar kvar nu!

Svar på tråden Maj 2008 del 3