Inlägg från: Majsis2008 |Visa alla inlägg
  • Majsis2008

Maj 2008 del 3

Vi funderar oxå på new york, men först 2009 i april då svärfar fyller 60...så får se om vi åker nånstans innan dess, beror helt på ekonomin och om nåt kanske flyttar in i magen...

• Majsis2008

Jag vill med få veta vad vi ska ha på buffé bordet. Men kocken har inte gjort klart ännu, är ju m2b bror som e kock och han som sätter ihop d, och jag ä inte ett dugg orolig...

• Majsis2008

Nu har jag beställt tiara, hoppas att den blir bra. Och att den gnistrar lite. Sen är det bara örhängen och skor kvar till min utstyrsel:P
    beställde på www.tiaror.se nr 164 i silvriga...

• Majsis2008

jag vill med få ut inbjudningarna, dock ska jag göra om dom jag gjort, då jag inte är nöjd, m2b förstår inte varför...

• Majsis2008

åh nu är hela dukningen klar för 31 maj...så skönt. Sitter och viker våra servetter som ska ligga på borden och textar på dom

• Majsis2008

jag skriver våra namn och datum på, har vikt som ett hjärta så datum på en sida och datumet på andra. Skriver med en vanlig guldpenna med min vanliga stil ungefär

JhS2008 skrev 2008-03-24 20:04:24 följande:
    Hur textar du o vad textar du?
  • Majsis2008

är så skönt och kunna lämna bort den uppgiften med buffén, har ju en kock i släkten...

• Majsis2008

ja det är skönt, dock får vi handla ingredienserna under tiden han åker till thailnad men det ska lösa sig

• Majsis2008

har också på känn att det händer snart...med möhippan. Kompisen försa sig massa...

• Majsis2008

jösses har alla varig hos frisören, kankse dags och ringa och boka d...hmm får nog göra d imorrn

Svar på tråden Maj 2008 del 3