Inlägg från: Mica o Krille |Visa alla inlägg
  • Mica o Krille

Maj 2008 del 3

Nikajo skrev 2008-03-25 13:17:19 följande:
    Vi skall börja med bordsplaceringen i veckan. Kul att se hur vi löser det svåraste momentet i planeringen, säjs det ju...Hihi!
    Det tycker jag var det enklaste, det svåraste är maten. Vet fortf inte vad vi ska ha i buffén..
  • Mica o Krille
    Majsis2008 skrev 2008-03-25 15:50:34 följande:
    är så skönt och kunna lämna bort den uppgiften med buffén, har ju en kock i släkten...
    Skönt.
  • Mica o Krille

Fått bilder på klänningen nu, finns i mitt galleri.
    Lite småändringar ska göras bara, broderierna o rätta till så tyget inte är så skrynkligt på livet.

• Mica o Krille
    Maj10 skrev 2008-03-31 16:46:07 följande:
    lider fortfarande efter helgens möhippa....... men kul hade jag Annars har jag fått en demo från våran solist idag, fick tårar i ögonen när jag hörde henne sjunga så henne ska jag boka.
    Åh vad roligt, vad gjorde ni för skoj?

Jag måste göra festprogrammen, men hittar ingen inspiration.. Mutter. Nu är min klänning färdig, den har skickats o mina skor har skickats, min m2be har köpt sina kläder - bara skjorta, slips o näsduk kvar.
    Vi är snart färdiga med allt. Snaaart bär det av.. Ojoj.
  • Mica o Krille
    lottis84 skrev 2008-04-02 17:01:54 följande:
    Nu har jag lagt in bilder på hur jag har tänkt ha borsdekorationen... och hur placeringskorten kommer att bli när de e klara. Titta gärna in!
    Vad enkelt o fint!!!

Har ni gjort era egna festprog? Behöver lite inspiration..
  • Mica o Krille

Brud-08 skrev 2008-04-03 19:37:48 följande:

Kul med möhippa, börjar oroa mig för när det är dags för min... Har någon av er andra haft er möhippa??
    Nix.. Tror inte jag får nån heller.
  • Mica o Krille

28 dgr kvar
    Ojojoj...

Idag tog vi testbilder. Det var trevligt, lite stelt o sådär men det är ju inte så konstigt.
    Den jag har som pressbild är en av dem. Vi är mkt nöjda över korten! Min väninna som tagit.

• Mica o Krille

Idag ska jag få hem ett paket, undrar om det är klänningen. Och idag fick jag hem skorna jag ska från USA, SÅÅÅÅ fiiina. Alldeles kääär. Men hög klack dock, träna o gå i hela dagarna.

Mellan 17-19 kommer paketet. *spännande*

På mån ska jag provsminka o mig, det ska bli kul. Det börjar närma sig, bara 24 dgr kvar nu.

• Mica o Krille

Brud-08 skrev 2008-04-09 16:25:04 följande:

Jag håller på att träna min klackar också.. har köpt ett par biliga skor som är lite högre klack på så att bröllopsskorna inte ska kännas så höga. Mica o Krille; Spännande, hoppas klänningen är fin....

Ja, mina klackar är 11cm...
  • Mica o Krille

Jag fick min klännign nu.
    Dock var det skadat gods så jag måste undersöka den noga. :-/ Men so far, SOOOOOO GOOD!

• Mica o Krille

Den är hel o jätte vacker. Jag är förälskad!

Kolla i mitt galleri om ni är nyfikna.

• Mica o Krille

Brud-08 skrev 2008-04-12 11:10:02 följande:

Super vacker!!! Vad skönt att den inte var skadad.. Mica o Krille skrev 2008-04-10 14:30:10 följande:
    Taaack!
    Ja såååå skönt. Blev lite rädd när det skramla pärlor på govlet när jag lyfte upp den först. Men såååå nöjd. Längtar tills jag får ha den på mig igen.
Svar på tråden Maj 2008 del 3