Inlägg från: FruFA |Visa alla inlägg
  • FruFA

Maj 2008 del 3

Vi skall oxå posta inbjudningarna efter jobbet i dag!
    Satte högtidligt på frimärken på dem igår kväll (hjärtan såklart!)....
    Och i morgon så skall jag åka till Gbg & köpa brudklänning - passar väl bra eftersom det är "Alla-Hjärtans-Dag" ?!

• FruFA

I dag så köpte jag brudklänningen på VIP i Gbg...
    Skall hämta den i mitten av april *längtar*
    Och den 26:e är mina ringar färdiga hos guldsmeden. Finns på bild i mitt galleri...

• FruFA

Vi har bara fått ett samtal... Men vi har o.s.a 31/3!

• FruFA

Mamma & blivande svärmor har ringt och snyftat & sagt hur fiiiina de tycker inbjudningarna är i telefonen
    Vi har fått två osa nu!

• FruFA

Vi kommer ju att ha ett mindre bröllop med endast den närmaste släkten och vännerna (40-45 gäster). Vi kommer inte ha ngt festprogram, men menykort & placeringskort.

• FruFA

Vi skickade inbjudningarna för två veckor sedan, och har OSA seanst 31 mars. Vi har bara fått några svar ännu. *orolig*

JhS2008 skrev 2008-02-24 17:24:09 följande:
    Tänkte på det här med gäster och när allt blir klart gällande dem.. Ni som skickat inbjudningskort, vad har ni för OSA, och hur många har hört av sig? Vi har fått några ja Idag är det 3 månader kvar!!
  • FruFA

Tack för dina lugnande ord
    Ja, jag tror oxå att det är så, men man blir ju lite orolig ändå...:)

Champis_Sanna skrev 2008-02-24 18:16:00 följande:
    Vi skickade inbjudningarna den 14 feb och har fått några OSA. Slutdatumet är den 1 april och vi vet att några kommer vänta med svar till den sista veckan. Förmodligen så vill folk kolla upp om de kan komma innan de lämnar svar så var inte orolig! Svaren kommer *muntra upp*
  • FruFA

I dag köpte jag min drömklänning !
    Köpte även matchande väska & ett par toksnygga skor i ivory.
    Såååå nöjd!
    Nu känns det som att vi skulle kunna gifta oss nästa helg !

• FruFA

Vilken framförhållning ! Vad skönt!

Jag skall leta underkläder i april, innan inprovningen, för jag håller på att gå ner i vikt så detkan hända en del med bysten tills dess ...

Skall ni hitta ett band eller? Live?

Brud-08 skrev 2008-02-26 14:51:07 följande:

Jag har köpt underkläder nu, hittade en underbar butik. Är så glad. , Det jag har kvar är underhållning till festen.. börjar få lite ångest....
Svar på tråden Maj 2008 del 3