Maj 2008 del 3
Jag tror att jag skall ha en beige (eller vad färgen kallas) slät korsett, matchande trosor & stay-ups.
Min klänning är ivoryfärgad så om man har vita eller champagnefärgande undisar så syns det igenom... Så det blir hudfärgat för min del. Kanske byter till andra undisar när vi kommer till bröllopssviten
Fick med ett blått strumpeband från brudbutiken när jag köpte brudklänning, skor & väska.
Har ingen aning om vad jag skall ha som är "lånat, gammalt & fått", vill bara ha nya grejer på bröllopsdagen !
JhS2008 skrev 2008-02-26 19:35:06 följande:
Jag kikar också på underkläder. Har ju hittat min klänning och jag tror inte att jag varken kommer att gå ner (behövs visserligen inte) eller gå upp (behövs inte heller) i vikt innan, så det är bara att köra på och börja leta Det finns ett så stort utbud bara, vart letar ni, och vad funderar ni på?Tänkte på en grej när vi kom in på underkläder, jag tänkte ha ett blått strumpeband såklart.. Vad ska ni ha för något när det gäller traditionen (ni som ska nu ska följa den), något blått, något nytt, något gammalt, något lånat? Vad ska ni ha för accessoarer??