Barnkostym
Är det någon som har ett hett tips om var man kan hitta en prisvärd (max 500 svart kostym till en 5 åring?
Är det någon som har ett hett tips om var man kan hitta en prisvärd (max 500 svart kostym till en 5 åring?
Madde W: Jag skulle också vilja ha något snyggt till lillkillen. Varför inte en kostym om det är till det priset. Hoppas att du återkommer här när du varit där.
Jag har också köpt på E-bay till mina pojkar 3,5 och 5 år.
2 st helt nya byxor, kavaj, väst, fluga o vit skjorta för 220 kr styck inkl frakt. Oslagbart tycker jag! Jag slapp tull och moms men det hade varit värt det ändå.
Busiga
Var vid vilket djursjukhus ligger butiken??
hej igen.. hmmm ja där loppis marknaden ligger där dom säljer nya saker ovanför två kronor el vad det heter Man svänger in vid den stora Preem macken som går mot nydala Hmm hjjar du ? kanske lite förvirrad beskrivning
Upp för trappan sen in och i rummet till vänster, står det någon som säljer lite av varje till barn
såg på HM runt jul... de kanske har året runt.
Menar du albano djursjukhus i danderyd??
Nej Busiga pratar om Malmö.
Busiga: Jag hajar och vet nog inget bättre sätt att förklara heller. Kommer man bara dit när de har öppet så kommer man att hitta det tror jag. Eller har de öppet alla dagar numera?
Kanske själv ska passa på att titta in där om jag är i Malmö. Hade de mörkblå?
Hjartan: vad jag såg så var det beight, svart, kritstecksrandigt.. men titta där jag letade bara efter svart så jag kanske missade det. Det är onsdaga el helgen.. lycka till kram Z
Jag har sett att även Guppi har.
Det finns en barnaffär på kronprinsen som också säljer kostymer men inte till lika bra priser.
Vi kommer hyra i bröllopsbutiken till vår son men habn ska ha jaquette
Nu har jag varit och handlat en kostym till min son!
Hittade eg säljaren på blocket men åkte till deras butik i Tensta C.
En superfin kostym (byxa, kavaj, väst, skjorta & fluga) för 299kr!
Det fanns några olika färger på flugor (vinrött, svart, vitt, blått tror jag) och små slipsar med olika mönster/färger.
Om någon vill beställa därifrån via nätet men inte kan åka dit så vill jag bara påpeka att deras storlekar är i år. (eller månader)
Vår son är 1år kanske 80cm lång & 10kg...Vi köpte 9månaders kostymen... (1års var för stor)
Lycka till!
Jag köpte västset (kostymbyxa,skjorta och kostymväst) för 449:- på www.4baby4us.se var hur fina som helst!!
Madde - Har du telefonnummer eller hemsideadress till dem i Tensta? Låter ju helt otroligt bra!!
www.littlefairies.se/ finns en fin en här men den kostar mer 750 kr
www.hiphopboutique.com/ har vi tittat på. De har billiga barnkostymer. Vi planerar att köpa både tärnklänningar, budnäbbens klänning och kostymer till pojkarna som då kommer vara 7 månader och 4 år.
Vilken e-bay är det som ni har handlat på?
.com eller .dk Eller nåt annat?
Oj, vad ja gkrånglade till det nu. GLöm mina 2 inlägg.
Jag har köpt från www.festingen.se
Snabbt och super bra pris och kvalite.. Kan rekommendera deras saker..
Tjejen som har festingen hjälpte mig att få vad jag ville ha då jag hellre ville ha slips istället för fluga...