• 2008-08-09

*Grrr....*

Nu har jag suttit utslängd från BT i en halvimme, när jag VÄL kommer in igen kan jag fortfarande inte skicka inlägg!! Blir uppriktigt sagt förbaskad..
    Kommer hela tiden upp att servern inte kan hittas, det MÅSTE ju gå att ordna detta!

• Svar på tråden *Grrr....*
  • Pumpkin

Patrik ska träffa serverleverantören på måndag, hoppas de finner lösningen då!

• Majsis2008

ja, jag håller med att d är vääääääldigt ofta d krånglar på denna sidan. Ofta som sidan inte kan visas o s v...

• krian87

Jag håller med, tycker det krånglar väldigt ofta nu.=(

• Majsis2008

allvarligt, nu funkar bt till och från igen....det är väldig störande...

• Eski och Snowie

Det finns trådar här från år 2001, med tiden blir det väääldigt mycket, och möjligen kan det vara så att servern har lite problem med att visa saker när trycket på sidan ökar med antalet besökare och användare...

Pratade med min datornörd här.. =)

• Ester W

I våras när jag planerade mitt bröllop var vi massor som var inne på BT samtidigt och det var aldrig de problemen som är nu, med att man inte kan skriva inlägg utan att bli utloggad hela tiden...........Man blir lite frustrerad.

• Pumpkin

Imorgon är det måndag, då kommer Patrik förhoppningsvis ett steg närmare problemet och lösningen på problemet

• Sommarliv

Håller med att det är Grrrr här..
    Det är inte lätt att planera när man har mycke som är här..
    Kanske måste börja spara ner det på ett annat ställe.. så man kan fixa saker..

• 080513 2

Jag hoppas verkligen att BT börjar ta tag i problemet. Väldigt störande när sajten är ner dubbelt så ofta som den fungerar i mer än en månads.

Som annonsör på BT tycker jag att det är under all kritik.

• Pumpkin

Jag tänker också mest på er annonsörer, det är ju (om man ska se det krasst) bara ni som har ekonomiska intressen i sajten, för alla medlemmar är det ju gratis liksom.

Jag vill bara försäkra er om att man verkligen jobbar på problemen och att även redaktionen tycker att det är otroligt irriterande och dåligt att allting inte fungerar som det ska, jag har dagligen kontakt med Johan om det här. Förhoppningsvis (som jag skrivit tidigare i tråden) ger mötet med serverleverantören insikt i vad som är problemet och hur man på snabbast möjliga sätt ska lösa det.

Sugarbaker skrev 2008-01-14 09:12:17 följande:
    Jag hoppas verkligen att BT börjar ta tag i problemet. Väldigt störande när sajten är ner dubbelt så ofta som den fungerar i mer än en månads.Som annonsör på BT tycker jag att det är under all kritik.
Svar på tråden *Grrr....*