• Pumpkin

*Grrr....*

Patrik ska träffa serverleverantören på måndag, hoppas de finner lösningen då!

• Pumpkin

Imorgon är det måndag, då kommer Patrik förhoppningsvis ett steg närmare problemet och lösningen på problemet

• Pumpkin

Jag tänker också mest på er annonsörer, det är ju (om man ska se det krasst) bara ni som har ekonomiska intressen i sajten, för alla medlemmar är det ju gratis liksom.

Jag vill bara försäkra er om att man verkligen jobbar på problemen och att även redaktionen tycker att det är otroligt irriterande och dåligt att allting inte fungerar som det ska, jag har dagligen kontakt med Johan om det här. Förhoppningsvis (som jag skrivit tidigare i tråden) ger mötet med serverleverantören insikt i vad som är problemet och hur man på snabbast möjliga sätt ska lösa det.

Sugarbaker skrev 2008-01-14 09:12:17 följande:
    Jag hoppas verkligen att BT börjar ta tag i problemet. Väldigt störande när sajten är ner dubbelt så ofta som den fungerar i mer än en månads.Som annonsör på BT tycker jag att det är under all kritik.
  • Pumpkin

Ja, det har med det att göra, men troligtvis är det inte den enda anledningen.

Vi får se vad som händer

Majsis2008 skrev 2008-01-14 09:51:56 följande:
    Jag tror d e som nån skrivit innan, att det rä mycket gammalt kvar på sajten, plus att serven inte klarar av belastningen när så många e här på en gång....familjeliv har ju ungefär samma problem, dock inte lika ofta...
  • Pumpkin

FL krånglar för mig dagligen, och för många andra också.
    Jag misstänker att FL har större serverutrymme än vad BT har, eftersom att den sajten är så pass mycket större.

Mrs Mommy skrev 2008-01-14 10:12:00 följande:
    Men det är nog fler som hänger på fl, borde det inte vara mer problem där?Det är sällan fl kronglar för mig men bt gör det dagligen
  • Pumpkin

Som sagt, jag väntar på svar från Johan angående det

Sugarbaker skrev 2008-01-20 11:28:42 följande:
    Det här är under all kritik. Problemet har pågått i mer än en månad nu, och har bara trappats upp.Kommer vi annonsörer att kompenseras på något sätt?Det finns perioder som räcker 5-6 timmar där BT är oanvändbart.
  • Pumpkin

Tyvärr kan man ju inte trolla fram servrarna, utan de kommer när de kommer. Men så fort de har kommit så kommer det gå fort.

Men ja, det ÄR irriterande.

• Pumpkin

Jag misstänker att det inte har blivit uppmärksammat som ett problem hos dem eftersom det inte har drabbat alla medlemmar. Jag t ex (och många andra som jag vet om) har inte haft problem mer än de senaste veckorna... Kanske det kan vara så? Sen om det är rätt eller fel att inte undersöka saken på en gång, det låter jag vara osagt.

Svar på tråden *Grrr....*