Lycka till tjejen!
Under perioderna när jag pluggat gick jag upp en del - just för att man hade många raster de det var såå enkelt att smita ner till caféterian och bara köpa nåt litet litet! Haft ett enormt sötsug hela min tonårstid, och köpt godis i stort sätt varje dag. Nu när jag tänker på det äcklas jag över hur mycket socker och tillsatser av olika slag jag fått i mig. Det är inte konstigt att fetman är ett stort problem när det finns frestelser överallt runt omkring oss.
Nu har jag två morötter för att komma ur, som kanske kan hjlpa dig också?
* brudklänningen! Jag vill es slimmad ut i den, inte för smal, men ändå fräsch. Och det handlar inte bara om mått och vikt, utan även om att hyn blir bättre och man blir lugnare utan en massa överskottssocker i kroppen.
* favoritjeansen! Jag köpte några av mina snyggaste jeans (och dyraste, även om det inte var några flera 1000-kronorsbelopp) när jag var som smalast. Och jag saknar dem! Visst, kan jag hitta samma modeller i större storlek - men var rätt slimmade och skulle inte se lika bra ut med mull, och sen har jag låtit bli just för att jag VILL gå ner!
I förrgår testade jag ett av paren och jag kommer NÄÄSTAN i dem! Bara ett litet tag till av kämpande! Dricka vatten är ett bra tips, när du blir sötsugen! Då fyller du magen med något ;)
Det blev mycket om mig nu, jag hoppas att du kan bli lite motiverad iaf!
tobiasochlinda: Krossat fingrarna? Det låter inte alls bra, hur lyckades du med detta? Du måste såklart inte skriva om det gör lika ont idag med! =)