• carin1983

Kolla in

Har börjat pyssla med tackkorten (redan) när jag kände mig lite rastlös här hemma. Kolla in mitt galleri och säg vilken ni gillar bäst. OBS!! de blå korten skall inte vara i den färgen. Fick ta det jag hade hemma. Ska förmodligen bli ljus rosa eller något sådannt.

• Svar på tråden Kolla in
  • carin1983

Sofia 08: Jag älskar att pyssla. Det är den bästa avkoppling som finns. Tack. Jag gillar också lite enklare men har svårt att bestämma mig.

Fler??

• carin1983

oj oj oj, ni har ju lika delade meningar som jag själv
    vad göra? Kom med fler åsikter snälla.

• carin1983

Klänningen är från Lilly, själva klänningen kostade nog 5000 tror jag det va, sen måste man ha underkjol också. Den kostade 1000 har jag för mig.

• carin1983

nä men det är 2007 års modell. Om du förklarar hur den ser ut så vet domsäkert vilken det är. Det är en beställningsvara har jag för mig. Var bor du?

• carin1983

Sidensatin tror jag att det är. Den är dekorerad med små pärlor runt bröstet och midjan. Så fin är det. Man känner sig verkligen som en prinsessa. Du kan säkert hitta den i någon välsorterad affär.

• carin1983

matildaochniklas: Åh tack. vad snäll du är.

• carin1983

En fråga tjejjer. Jag och min kompis ska stå på en stor marknad till sommaren och sälja handgjorda kort, smycken, tvålar mm.
    Rent hypotetiskt, är dessa kort något ni hade kunnat betala för?
    Jag älskar att pyssla och det vore roligt att förena nytta med nöjje.

• carin1983

åh vad bra. jag är väldigt självkritisk nämligen. Det är bra att höra vad folk tycker innan man ställer sig i en sån situation.

Svar på tråden Kolla in