Ja jag sitter på jobbet, men för att vara måndag så är det ovanligt lungt! Skönt, kan jag hänga här istället! haha! Jag ska köra den ledsna minen, brukar funka!
Jag gick också i skolan när vi förlovade oss, när min man sedan kom till Sverige så sket jag i skolan ganska mycket, men har man diciplin så kommer det gå jättebra! Jag tog 1 år uppehåll och ska hoppa på i höst igen! Bättre för oss båda att man har utbildning för framtiden. Så go for it och börja plugga!
Kommentaren va ju ganska onödig tycker jag. Man kan alltid ta nån vecka semester detta året och resten nästa år! Det är ju hennes son, vad är det som är viktigare. Det är det enda föräldrar väntar på, att deras barn ska gifta sej!
Min svärfar kläckte också ur sig en sak, dom ville minsann inte ha bröllop, men jag kunde inte vara tyst, jag sa att jag är tjej och det är min dröm att ha ett stort bröllop, så om dom inte har råd eller vill ha bröllop så gör vi det själva och dom kan komma som gäster! Ooooh alla dessa onödiga kommentarer!