Var hittar man snygga brudskor
Var hittar man snygga och bekväma brudskor i Göteborg/Boråsområdet?
Alla tips mottages tacksamt.
//
Johanna
Var hittar man snygga och bekväma brudskor i Göteborg/Boråsområdet?
Alla tips mottages tacksamt.
//
Johanna
Puffar!
Jag med!
puffar
Hur långt är ett snöre? ;)
Vad är du ute efter? Finns ju den där suveräna skobutiken i Kinna, dit brukar jag alltid åka när jag är i Borås hos mina föräldrar.
Var på bröllopsmässan idag och fick känna och klämma lite på skor av märket Pink som man har hört ska vara väldigt bekvämma...Remanns hade sådana i sin monter, men det borde väl finnas i fler butiker... 850-950:- kostade paren jag tittade på, väldigt fina.
Kanon tips höstbrud! Bekväma får de JÄTTE gärna vara
Man får nog knalla runt lite i dom hemma ett tag...
Ska komma ihåg Pink!
Ett förslag är att kolla runt lite på nätet så du vet ungefär vilka sorts skor du vill ha. Sen är det bara att ta reda på vilken butik som säljer det märket.
Kolla www.brandos.se eller www.have2have.se till exempel ;)
Butiken i Kinna är nog Visko som du menar, där handlar jag ofta när man är hemma hos mamma. Jag vet inte riktigt vad jag söker, vet bara att de inte får vara för hög klack då jag skadade min fot för många år sedan, men det begränsar mig en hel del vad gäller skor. Så därför tycker jag det är svårt att beställa via nätet tex. Men jag får kika vidare...Svårt tycker jag
Höstbrud:
Kul att dem är bekväma. Hittat ett par på brittisk hemsida och söker här i sverige. Vill ju prova.
www.my-wedding-wishes.co.uk/shop/Ballet-p-1.html
Fast i Ivory...
Ja dem är fina!
kolla: www.paradoxlondon.com
det är dem som gör Pink, Belle och Benjamin Adams. Det går att maila dem och fråga vilka butiker i Sverige som säljer deras varor. För i Göteborg är det åtminstone Remanns, borde finnas fler som säljer dessa märken. Killen jag pratade med dessutom från butiken sa att finns inte den modellen inne, som jag gillar så kan de beställa åt mig...