• 21sept1996

Var hittar man snygga brudskor

Var hittar man snygga och bekväma brudskor i Göteborg/Boråsområdet?
    Alla tips mottages tacksamt.

//
    Johanna

• Svar på tråden Var hittar man snygga brudskor
  • Brollop15juli

Handlingskraftig idag, ringt dem. Skulle återkomma om en kvart dem skulle kolla märke och storlek...
    Bra tips med butiken på Linnégatan =)

• Brollop15juli

Ok, tyvärr.
    Hade dem inte och kommer inte ta in heller...

• Troll-P

Jag beställde hem 6 par skor från Brandos på nätet. Kostade inget att skicka tillbaka dem inom 30 dagar. Sedan har de vanliga vita pumps på Nilssons Skor, SkoRönne har två olika varianter av guld/bronsfärgade skor med klack.

Just nu börjar det trilla in massor av vita och silver/koppar/brons eller guld-färgade skor, med klack/utan klack/kilklack i vanliga skobutiker. Det är bara att köpa - ha på sig hemma en kväll/dag - lämna tillbaka...

• Brollop15juli

Den sidan har jag kollat förrut minns jag nu..
    Hur dyr var frakten där?

• 080628

Brandos har gratis frakt men de skor från Pink som jag vill ha är slut i min storlek. Provade också Pink hos Remanns och skorna är väldigt sköna. Efter desperat letande hittade jag en brittisk sida som säljer Pink klart billigare än här. Frakt kostar 8 pund, men jag har inte sett om man måste betala returen. www.theaccessoryboutique.com/

• Höstbrud 2008

Bröllop15Juli: men Ballet fanns med för £45 ca 600 SEK

var det så att du ville prova först innan du vågade köpa?

• Humlan66

dom jag ville ha (Flamingo - Pink by Paradox ) finns bara i ivory och jag vill ha vita,så typist

• swordfish

Troll-P skrev 2008-02-13 17:31:16 följande:
    Just nu börjar det trilla in massor av vita och silver/koppar/brons eller guld-färgade skor, med klack/utan klack/kilklack i vanliga skobutiker. Det är bara att köpa - ha på sig hemma en kväll/dag - lämna tillbaka...
    [/citat]

Ja! det börjar komma mycket "vanliga" skor i affärerna!
    själv köpte jag mig ett par vit/creme pumps från Vagabond,
    som var lackad överst och öppen tå. Snygga!! och jag kan
    även ha dem efter bröllopet!! 499 kr.

• brud 070607

Glöm inte att kolla in dansbutikerna!

Det finns latin- och standardskor i satäng som är snygga och dessutom utformade för att man ska kunna dansa i dem. Vet inte exakt vad de kostar idag för det var ett tag sedan jag höll på med dans, men jag tror nog att de är billigare än många andra vita satängskor som säljs för att ha någonting med bröllop att göra.

Svar på tråden Var hittar man snygga brudskor