• Humlanekerö

Kostnad för busstransport?

Har just pratat med ett lokalt bussbolag där vi bor och ska ha vår fest,de tar 1790:- plus 6% moms och var väldigt tillmötrsgående och trevliga.Nu undrar jag vad ger ni för pris för Er busstransport?

• Svar på tråden Kostnad för busstransport?
  • Ingarö08

Hej,
    Jag kollade med Westin buss och de tog 2969kr ex moms (6%) för en 63 pers buss.

• Hasselmus

Vi kommer att betala 1500 för busstransport...

• Augustibruden 2008

Jag fick ett telenr till en kille via Swebus.
    Priset var då inom Sthlm ca 2400:- för en Sl buss och vi
    behöver bara fr kyrkan till festlokalen...så det
    var dyrt!

Tar gärna emot tips på fler bolag!

• Augustibruden 2008

Hasselmus,

är det i Sthlm?
    Låter ju som ett toppen pris ni fått!

• Tus

Ni som fått era prisförslag, är det för en eller två resor och hur lång strecka?

• Wretenstam

Vi fick en offert på 3710kr för en buss för 50 pers.
    För det priset kör dom gästerna dit och även hem på natten.
    Sträckan är ca 2-2½ mil enkel väg.
    Har ingen aning om det är billigt eller dyrt men det är det enda bolaget vi kollat upp än så länge. (Halmstad)

• Humlanekerö
    Tus skrev 2008-01-18 17:06:11 följande:
    Ni som fått era prisförslag, är det för en eller två resor och hur lång strecka?
    Vår kostnad gäller transport för gästerna ca 1 mil enkel resa,men med två,tre stopp på vägen.Sedan ska chauffören 'bara' köra hem,ca 2 mil från 'avsläppsstället'.Hyfsat pris tror jag,men ngn med erfarenheter av Ekmans buss?
  • Humlanekerö
    Tus skrev 2008-01-18 17:06:11 följande:
    Vår kostnad gäller transport för gästerna ca 1 mil enkel resa,men med två,tre stopp på vägen.Sedan ska chauffören 'bara' köra hem,ca 2 mil från 'avsläppsstället'.Hyfsat pris tror jag,men ngn med erfarenheter av Ekmans buss?
  • Augustibruden 2008

Men det låter som nästan samma pris som vi fått...

• Hasselmus

Nej det är tyvärr inte i stockholm. Är i Värmland. Vi kommer att ha 2 resor. En till viseln sedan därifrån kl 0300. Priset var jätte bra tycker jag, hadde faktiskt räknat med mer.

Svar på tråden Kostnad för busstransport?