• Humlanekerö

Kostnad för busstransport?

Har just pratat med ett lokalt bussbolag där vi bor och ska ha vår fest,de tar 1790:- plus 6% moms och var väldigt tillmötrsgående och trevliga.Nu undrar jag vad ger ni för pris för Er busstransport?

• Svar på tråden Kostnad för busstransport?
  • Humlanekerö
    Tus skrev 2008-01-18 17:06:11 följande:
    Ni som fått era prisförslag, är det för en eller två resor och hur lång strecka?
    Vår kostnad gäller transport för gästerna ca 1 mil enkel resa,men med två,tre stopp på vägen.Sedan ska chauffören 'bara' köra hem,ca 2 mil från 'avsläppsstället'.Hyfsat pris tror jag,men ngn med erfarenheter av Ekmans buss?
  • Humlanekerö
    Tus skrev 2008-01-18 17:06:11 följande:
    Ni som fått era prisförslag, är det för en eller två resor och hur lång strecka?
    Vår kostnad gäller transport för gästerna ca 1 mil enkel resa,men med två,tre stopp på vägen.Sedan ska chauffören 'bara' köra hem,ca 2 mil från 'avsläppsstället'.Hyfsat pris tror jag,men ngn med erfarenheter av Ekmans buss?
  • Humlanekerö
    blivandefrularsed skrev 2008-01-19 15:43:03 följande:
    Vi har fått ett pris på 3000 kr för 46 pers 3 mil två resor (till festlokalen efter vigseln och hem igen efter festen). Ni som har tänkt att transportera gästerna efter festen, blir det till ett ställe eller kör bussen hem gästerna??
    Vi kommer ha två stopp på färden mot slutmålet då på natten då de ska hem(åt)!
  • Humlanekerö

Augustibruden 2008 skrev 2008-01-19 16:18:19 följande:

Humlanekerö,kan du tipsa om ett telenr o namn för att boka m Ekmans buss?Låter ju toppen m ert förslag!Vore såå tacksam för svar!
    Å..det vi bokade var inte Ekmans Buss,men jag sökte info om dem här..Jag fick priset från ett lokalt bussbolag!Lycka till!
  • Humlanekerö

Är det sthlms-området det gäller?Vi kontaktade Adelsö Buss,de har bra priser,men lite special tydligen för folk från trakten !
    De finns på nätet: www.adelsobuss.se, eller telefonnr. 08-56051280!
    Lycka till!

• Humlanekerö

maj bruden skrev 2008-01-20 00:01:02 följande:

vi fick 6000+skatt(60 pers) från kyrkan till lokalen t/r.ca 4 mil.dyrt tycker jag.
    Ja det lät dyrt..hoppas det finns andra alternativ..eller att ni har en fet plånbok
Svar på tråden Kostnad för busstransport?