• 2008-08-09

Börjar tappa intresse......

.....för bröllopstorget..
    Det är inte roligt att tycka om ett forum såhär mycket, och att då inte ta sig in på hur många timmar som helst!
    Och visst, bätttingen kommer...jag vet..

• Svar på tråden Börjar tappa intresse......
  • Pumpkin

Visst är det supertrist, men tyvärr kan ju ingen trolla (utom möjligtvis Houdini och Labero ). Ingen tycker att det här är roligt, varken medlemmar eller redaktion.

• bruden08

en till som tycker det är URDÅLIGT

• 20080301

Jag håller med dig. Finns andra ställen man kan hänga på dör man tar sig in. Det blir dessutom bara värre och värre här

• grabbarna

ja visst blir man sur, ser att ingen verkar ha kommit på hela kvällen iom att inga inlägg är gjorda efter 18:15

jag är ensam hemma och hade förhoppningen att kunna surfa bort ngr timmar här på bt och bla kunna göra ett utdrag till bordsplaceringen men där fick jag tji

• Pumpkin

Men vad vill ni att redaktionen ska göra då? De jobbar ju på det, men har inte grejerna kommit så kan de ju inte göra mycket annat än vänta?

• 20080301

Detta är rena skämtet, jag hann inte ens skriva och skicka 2 inlägg innan det la av igen
    Det har varit segt och hängt sig och sidan har inte kunnat visas hela tiden under det året som jag varit här. Och det blir bara värre och värre. Sen vad ni ska göra åt det är inte mitt poblem utan ert.
    Ni har sagt ett tag nu att ni vet om det men inget händer, inte konstigt om medlemmar tröttnar. Har man dessutom saker som rör ens bröllop sparade här inne blir man ännu mer irriterad.

• kexxet

Det här problemet har varit länge det va inte direkt att det kom igår...Är det proffs som håller på så kan dom fixa det ganska snabb..Min sambo har eget företag inom data så jag vet hur det funkar..

• 2008-08-09

Jo jag förstår också att de inte kan göra så mycket, men med tanke på hur stor och populär den här sidan har blivit så är det SKANDAL att det tar så lång tid...
    Jag tror inte jag är ensam om att känna att det snart inte är någon mening att f ö r s ö k a logga in, eftersom du hinner skriva på sin höjd 1 inlägg och blir sedan utkastad igen.

• Pumpkin

Från början så visste man ju inte VAD som var felet, då ägnade man sig åt felsökning osv för att kunna lista ut vart det felade och hur man kunde åtgärda det. I måndags efter mötet med serverleverantören bestämde Patrik att det var dags att beställa två nya servrar + lite mer grejer för att öka prestandan för sidan, sagt och gjort - grejerna är på väg. Nu väntar man alltså på att grejerna ska komma så att man kan göra något åt saken.

Man har ju även en till STOR sajt att tänka på, Familjeliv, där man nyligen gjort om hela sidan.

Klart man blir irriterad, men man kan inte säga att redaktionen inte jobbar på det, för det gör de.

Svar på tråden Börjar tappa intresse......