• 2008-08-09

Börjar tappa intresse......

.....för bröllopstorget..
    Det är inte roligt att tycka om ett forum såhär mycket, och att då inte ta sig in på hur många timmar som helst!
    Och visst, bätttingen kommer...jag vet..

• Svar på tråden Börjar tappa intresse......
  • 080513 2

Det här är under all kritik. Problemet har pågått i mer än en månad nu, och har bara trappats upp.

Kommer vi annonsörer att kompenseras på något sätt?

• Fredrik och Sabine

URKASST!!!

Jag och min blivande man hade verkligen avsatt ett par timmar denna lördagskväll för att planera inför bröllopet - och då behöver man givetvis tips och idéer härifrån. Och vad händer - man kommer inte ens in på BT på flera timmar!

Det är fanimej riktigt uselt! Vad sitter ni på för server egentligen som är så kass?!?
    Skittrist!

Som tur är så klarar vi oss ändå.....

• 2008-08-09

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-01-19 23:23:25 följande:

Mja, det är svårt det där. Eftersom det är jag som sitter här och tar tag i alla dessa trådar (varför räcker det inte med en? ) så blir det ju till slut så att det känns som att det är MIG alla hoppar på, fast det inte är så.Men lite tröstlöst är det att behöva förklara samma saker om och om igen, trots att jag själv också blir väldigt frustrerad när det inte fungerar.
    Fast det är väl något man får ta som moderator, om sidan inte fungerar som den ska. Du kan inte direkt räkna med att det är nöjda medlemmar hela tiden.
  • Pumpkin

Absolut! Men för det kan det kännas lite tröstlöst ibland...

2008-08-09 skrev 2008-01-19 23:25:07 följande:
    Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-01-19 23:23:25 följande:Fast det är väl något man får ta som moderator, om sidan inte fungerar som den ska. Du kan inte direkt räkna med att det är nöjda medlemmar hela tiden.
  • Pumpkin

Det ska jag absolut kolla upp!

Sugarbaker skrev 2008-01-19 23:24:46 följande:
    Det här är under all kritik. Problemet har pågått i mer än en månad nu, och har bara trappats upp.Kommer vi annonsörer att kompenseras på något sätt?
  • 2008-08-09

Jamen hur det än nu är, så är det ju inte ditt fel pumpkin!

Jag tycker bara att det här med servern är något de borde ha tänkt på INNAN de gjorde uppgraderingen...
    Liksom bättre att sidan fungerar FÖRE den snyggas till

• 080513 2

Tack. Det är väldigt dåligt när INGEN kommer in på sajten på 5-6 timmar.

• Pumpkin

Jag har mailat Johan angående det nu, gissar att jag eller du får svar på måndag!

Sugarbaker skrev 2008-01-19 23:29:18 följande:
    Tack. Det är väldigt dåligt när INGEN kommer in på sajten på 5-6 timmar.
  • 2008-08-09

Nä nu ska jag sluta gnälla för en stund och passa på att kolla runt lite medan sidan fungerar!

• Pumpkin

Ja, de borde absolut ha tänkt på det innan

2008-08-09 skrev 2008-01-19 23:28:52 följande:
    Jamen hur det än nu är, så är det ju inte ditt fel pumpkin!Jag tycker bara att det här med servern är något de borde ha tänkt på INNAN de gjorde uppgraderingen...Liksom bättre att sidan fungerar FÖRE den snyggas till
  • MissieA

Inte för att klaga men det jag undrar över är varför man inte gjorde något redan i okt/nov när det började bli värre, utan väntade till januari??

• Pumpkin

För att det inte uppmärksammades då på samma sätt som nu + att man i diskussioner med serverleverantören inte kunde hitta något fel.

Lätt att vara efterklok

• MissieA

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-01-20 00:49:07 följande:

För att det inte uppmärksammades då på samma sätt som nu + att man i diskussioner med serverleverantören inte kunde hitta något fel. Lätt att vara efterklok
    Haha!! o ja så sant pumpkin. Tur att det hände under vintern när det är färre brudar
  • Pumpkin

Helt klart! Sen tar ju Familjeliv GRYMT mycket tid också, och man är inte så många på redaktionen.

MissieA skrev 2008-01-20 00:51:43 följande:
    Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-01-20 00:49:07 följande:Haha!! o ja så sant pumpkin. Tur att det hände under vintern när det är färre brudar
  • 20080301

Då är det kanske läge att utöka personalen

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-01-20 00:54:20 följande:

Helt klart! Sen tar ju Familjeliv GRYMT mycket tid också, och man är inte så många på redaktionen.
  • 2008-08-09

Ja, tänk om det här hade hänt i sommar!! *ryser*
    Nä jag hoppas verkligen att BT finns tillgängligt månaden innan den stora dagen, kommer säkerligen att behöva alla klokas tips då!

• Pumpkin

Fast det är ju inte så himla enkelt att bara göra hipp som happ, måste ju finnas resurser osv till det med.

20080301 skrev 2008-01-20 00:57:44 följande:
    Då är det kanske läge att utöka personalen Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-01-20 00:54:20 följande:
  • Pumpkin

Sen är det ju inte alltid det behövs heller, men när det väl händer saker så har de en tendens att hända samtidigt - uppdatering av FL och strul på BT. Osis, men man kan ju inte rekrytera bara för den händelsens skull

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-01-20 00:59:10 följande:
    Fast det är ju inte så himla enkelt att bara göra hipp som happ, måste ju finnas resurser osv till det med.
  • 20080301

Jag befinner mig 1.5 mån innan det är dags nu...

2008-08-09 skrev 2008-01-20 00:59:09 följande:

Ja, tänk om det här hade hänt i sommar!! *ryser*Nä jag hoppas verkligen att BT finns tillgängligt månaden innan den stora dagen, kommer säkerligen att behöva alla klokas tips då!
  • Pumpkin

Natti natt på er tjejer, även en aktiv moderator måste få vila ibland

Sov gott!

Svar på tråden Börjar tappa intresse......