Börjar tappa intresse......
.....för bröllopstorget..
Det är inte roligt att tycka om ett forum såhär mycket, och att då inte ta sig in på hur många timmar som helst!
Och visst, bätttingen kommer...jag vet..
.....för bröllopstorget..
Det är inte roligt att tycka om ett forum såhär mycket, och att då inte ta sig in på hur många timmar som helst!
Och visst, bätttingen kommer...jag vet..
Det här är under all kritik. Problemet har pågått i mer än en månad nu, och har bara trappats upp.
Kommer vi annonsörer att kompenseras på något sätt?
URKASST!!!
Jag och min blivande man hade verkligen avsatt ett par timmar denna lördagskväll för att planera inför bröllopet - och då behöver man givetvis tips och idéer härifrån. Och vad händer - man kommer inte ens in på BT på flera timmar!
Det är fanimej riktigt uselt! Vad sitter ni på för server egentligen som är så kass?!?
Skittrist!
Som tur är så klarar vi oss ändå.....
Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-01-19 23:23:25 följande:
Absolut! Men för det kan det kännas lite tröstlöst ibland...
Det ska jag absolut kolla upp!
Jamen hur det än nu är, så är det ju inte ditt fel pumpkin!
Jag tycker bara att det här med servern är något de borde ha tänkt på INNAN de gjorde uppgraderingen...
Liksom bättre att sidan fungerar FÖRE den snyggas till
Tack. Det är väldigt dåligt när INGEN kommer in på sajten på 5-6 timmar.
Jag har mailat Johan angående det nu, gissar att jag eller du får svar på måndag!
Nä nu ska jag sluta gnälla för en stund och passa på att kolla runt lite medan sidan fungerar!
Ja, de borde absolut ha tänkt på det innan
Inte för att klaga men det jag undrar över är varför man inte gjorde något redan i okt/nov när det började bli värre, utan väntade till januari??
För att det inte uppmärksammades då på samma sätt som nu + att man i diskussioner med serverleverantören inte kunde hitta något fel.
Lätt att vara efterklok
Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-01-20 00:49:07 följande:
Helt klart! Sen tar ju Familjeliv GRYMT mycket tid också, och man är inte så många på redaktionen.
Då är det kanske läge att utöka personalen
Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-01-20 00:54:20 följande:
Ja, tänk om det här hade hänt i sommar!! *ryser*
Nä jag hoppas verkligen att BT finns tillgängligt månaden innan den stora dagen, kommer säkerligen att behöva alla klokas tips då!
Fast det är ju inte så himla enkelt att bara göra hipp som happ, måste ju finnas resurser osv till det med.
Sen är det ju inte alltid det behövs heller, men när det väl händer saker så har de en tendens att hända samtidigt - uppdatering av FL och strul på BT. Osis, men man kan ju inte rekrytera bara för den händelsens skull
Jag befinner mig 1.5 mån innan det är dags nu...
2008-08-09 skrev 2008-01-20 00:59:09 följande:
Natti natt på er tjejer, även en aktiv moderator måste få vila ibland
Sov gott!