Börjar tappa intresse......
Visst är det supertrist, men tyvärr kan ju ingen trolla (utom möjligtvis Houdini och Labero ). Ingen tycker att det här är roligt, varken medlemmar eller redaktion.
Visst är det supertrist, men tyvärr kan ju ingen trolla (utom möjligtvis Houdini och Labero ). Ingen tycker att det här är roligt, varken medlemmar eller redaktion.
Men vad vill ni att redaktionen ska göra då? De jobbar ju på det, men har inte grejerna kommit så kan de ju inte göra mycket annat än vänta?
Från början så visste man ju inte VAD som var felet, då ägnade man sig åt felsökning osv för att kunna lista ut vart det felade och hur man kunde åtgärda det. I måndags efter mötet med serverleverantören bestämde Patrik att det var dags att beställa två nya servrar + lite mer grejer för att öka prestandan för sidan, sagt och gjort - grejerna är på väg. Nu väntar man alltså på att grejerna ska komma så att man kan göra något åt saken.
Man har ju även en till STOR sajt att tänka på, Familjeliv, där man nyligen gjort om hela sidan.
Klart man blir irriterad, men man kan inte säga att redaktionen inte jobbar på det, för det gör de.
Sen verkar vissa medlemmar ha mer problem än andra, jag har aldrig blivit utkastad, det enda som händer är att sidan inte kan visas ibland.
Som jag sagt i typ alla såna här trådar - de som jobbar med BT förstår att det inte är kul att det är så här och de själva tycker inte att det är roligt heller. Men är man kort om folk (under julen) eller leveranstid på vissa saker är längre än 2 dagar så...
Mja, det är svårt det där. Eftersom det är jag som sitter här och tar tag i alla dessa trådar (varför räcker det inte med en? ) så blir det ju till slut så att det känns som att det är MIG alla hoppar på, fast det inte är så.
Men lite tröstlöst är det att behöva förklara samma saker om och om igen, trots att jag själv också blir väldigt frustrerad när det inte fungerar.
Jojo, så har det ju varit ikväll - "Sidan kan inte visas" - men många gånger så har andra problem, men inte jag. Och ibland har jag problem när inte andra har det. Men utkastad så att jag måste försöka logga in igen har jag aldrig blivit.
Absolut! Men för det kan det kännas lite tröstlöst ibland...
Det ska jag absolut kolla upp!
Jag har mailat Johan angående det nu, gissar att jag eller du får svar på måndag!
Ja, de borde absolut ha tänkt på det innan
För att det inte uppmärksammades då på samma sätt som nu + att man i diskussioner med serverleverantören inte kunde hitta något fel.
Lätt att vara efterklok
Helt klart! Sen tar ju Familjeliv GRYMT mycket tid också, och man är inte så många på redaktionen.
Fast det är ju inte så himla enkelt att bara göra hipp som happ, måste ju finnas resurser osv till det med.
Sen är det ju inte alltid det behövs heller, men när det väl händer saker så har de en tendens att hända samtidigt - uppdatering av FL och strul på BT. Osis, men man kan ju inte rekrytera bara för den händelsens skull
Natti natt på er tjejer, även en aktiv moderator måste få vila ibland
Sov gott!